Koupila jsemojetý vůz-jezdím 3,5měsíce. při prohlídce

Dobrý den, koupila jsemojetý vůz-jezdím 3,5měsíce. Při prohlídce vozu – najeto 125000km-auto vypadalo dobře, byl přítomen i servisní technik, který spolu s majitelem mi deklaroval, že auto je v pořádku po celkové kontrole.Před 3týdny svítila kontrolka chlad. kapaliny a nezhasla ani při dolití. Po kontrole v autoriz. servise se našly následující závady: prasklé těsnění pod hlavou motoru, zad. brzdy (viditelně sjeté až na nýty ), ložiska (havarijní stav ), silenbloky( byly měněné, ale špatným dolisováním se natrhly opět) a další drobnější závady – zatékání zad.dveřmi, vadný motorek zad.odstřik., dorazy tlumičů, řemen,svíčky zapal.Nechala jsem tedy provést havarijní závady- 19 500kč. Celk. cena opravy-odhadnutá cca na 28000Kč. Tyto vady jsem reklamovala. Prodejce nejdříve vady nepřímo uznal , nakonec ovšem náklady nechce zaplatit a ani se na nich podílet.Chtěla bych se zeptat, jestli na reklamaci mám právo ve smyslu uplatnění skrytých vad. a jak postupovat.Děkuji

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

15.2.2009 7:34

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist