Garanční prohlídka – vysoká cena

Dobrý den,
ráda bych se zeptala na mé možnosti v následujicí situaci: po telefonické dohodě a ověření poskytnutí slevy na servis (garanční prohlídku) mého vozidla, která mi byla poskytnuta již při loňské prohlídce, jsem se objednala do autorizovaného servisu. Při přijetí vozu mi bylo řečeno, že bohužel dnes nefunguje systém, i přesto mi ale byl poskytnut zakázkový list, kde byl v tabulce popis opravy a na konci předběžná cena opravy. Ta byla o 3tis vyšší než bylo dohodnuto po telefonu a než poskytují ostatní autorizované servisy, ptala jsem se proč a bylo mi (bohužel jen ústně) přislíbeno, že se nemusím bát, že to je pouze odhad ceny, který mi dává díky nefunkčnosti jejich systému a že po mé slevě bude cena jistě stejná jako jinde v servisech (kde by byla taková bez slevy). Odpoledne jsem si auto převzala se slovy, že faktura mi přijde až bude fungovatsystém. Očividně začal hned následující den a ve faktuře byla částka o 80,-Kč nižší než byla předběžná odhadovaná cena. Pokud bych tedy slevu neměla, cena by značně přesahovala tu odhadovanou. Předpokládám, že proti tomu nemám šanci jakkoli bojovat, když všechny důležité body byly slíbené ústně, jediné co mne napadlo, že by na faktuře měly být pouze úkony a materiál, který byl v zakázkovém listu? Mám totiž fakturovány různé prohlídky a kontroly karoserie, mytí, vody do ostrikovačů a nějaké další filtry, které objednané vůbec nebyly.

Děkuji za jakoukoli radu a Vaše vyjádření

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/prava-a-povinnosti-pri-oprave-vozu-v-servisu-zadrzovaci-pravo-1-cast/

30.10.2017 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist