Dobrý den! stala se mi následující

Dobrý den! Stala se mi následující věc. Přítel měl s mým autem nehodu a byl veden jako poškozený. Pojišťovna viníka mě kontaktovala a já jí poskytla veškeré informace. Zárověň jsem měla uzavřené havarijní pojištění u své pojišťovny a ta zajistila odtažení vraku a dokonce i prodej vraku a poslala mi pojistné plnění. Myslela jsem, že je to vyřešené a že si to bude u pojišťovny viníka sama vymáhat. Po měsíci mi ale přišel dopis, od pojišťovny viníka, že to dořešili a pošlou mi peníze na účet. Co mám dělat? Která poj. to měla hradit? Které to mám já vrátit?

Odpověď

Informujte svou havarijní pojišťovnu, ať si to srovnaj a dohodnou. 2x peníze si ale určitě neberte.

30.1.2010 2:42

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist