Dobry den preji.reaguji jenom na vasi

Dobry den preji.Reaguji jenom na Vasi odpoved na dotazDotaz:Ahoj, přemýšlel jsem, zda má křídlo na kufru např. u Octavie II RS vůbec nějaký smysl nebo jde jenom o odlišení vzhledu vozu. Díky za reakci.Kolik hodin jste stravil v aerodynamickem tunelu, nebo kolik analyz CFD jste spracovaval, kdyz si dovolite psat takove bludy?

Odpověď

V aerodynamickém tunelu jsem s Octavií II RS nestrávil ani vtěřinu, znám ale marketingovou politiku Škodovky a dalších výrobců. Nejsportovnější model značky se musí zákonitě odlišit a agresivní nárazníky a velké křídlo jsou pro to optimální. Na tom není nic špatného, dělají to všichni podobní výrobci.Zpráv, které mě znovu obvinily ze zaujatosti, příšlo mnoho, takže znovu: Je třeba vzít v potaz, že na velkosériovém finančně dostupném autě prostě takový kus plastu nemá nic společného se zvyšováním přítlaku. Potom by v kolonce příplatků na obyčejnou Octavii nestálo pár tisíc, ale spíše pár desítek tisíc. Zvyšování přítlaku má smysl zejména na poháněné nápravě, takže pokud chcete u své Octavie RS zvýšit přítlak, nalepte nějaké křídlo na přední kapotu.Jestli jste se všichni urazili, že jsem o Octavii RS řekl něco špatného, jako že to není sportovní auto na okruhy, tak se vám hluboce omlouvám. Pro všechny ostatní: Octavia RS je dobré auto, velmi dobré, ale není to sporťák v pravém slova smyslu. A to křídlo je tam opravdu jen pro parádu.

15.12.2008 5:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist