Dobrý den pane judr. berane,

Dobrý den pane JUDr. Berane, jako společnost (s.r.o.) jsme zakoupili ojeté vozidlo s garancí původu-km, stáří, apod, včetně servisní knížky, 1.majitel. po cca měsíci se projevila závada na palivovém čerpadle a řídící jednotky palivového čerpadla. Dle protokolu o stavu vozidla jsme provedli všechny úkony, které byly doporučeny, avšak tento druh závady nelze zjistit předem a ani nebylo v předávacím protokole doporučení (palivová soustava, ani elektroinstalace). Můžu uplatňovat závadu, jako srytou a požadovat nápravu po autobazaru, nebo jakým způsobem mohu žádat? Oprava stála skoro polovinu ceny vozidla…

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

5.12.2010 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist