Dobrý den pane berane. rád bych

Dobrý den pane Berane. Rád bych znal váš názor na následující událost. Na mém vozidle se (pravděpodobně) vyskytuje závada – jedná se o problém s řetězem. Tato závada se projevuje velice nepravidelně a ne přilíš často – občasným hlučným startem za studena. Při reklamaci mi bylo sděleno, že se závada musí projevit jinak ji nemohou záručně opravit. Takže podle servisu mám dvě možnosti. Nechat jim tam auto a třeba dva týdny čekat, než se jim to tam konečně projeví (což nemůžu, potřebuju auto na ježdění ne na stání v servisu) a nebo to ignorovat a riskovat, že si za půl roku ze svého (po záruce) zaplatím výměnu řetězu a rozvodů nebo v horším případě celého motoru. Mám nějakou možnost jak se v tomto případě bránit? Má servis právo takto zákazníka odbít? Nabízel jsem možnost, aby auto prohlédli technici a když nic nenajdou, tak prohlídku zaplatím. Nabízel jsem možnost, že sepíšeme protokol o nahlášení závady během záruky a pokud se v budoucnosti vyskytne problém, bude se to řešit záručně i mimo záruku. Obojí bylo odmítnuté a servis si vesele dále pěje svoje. Děkuji za odpověď.

Odpověď

Mají bohužel pravdu. Pokud se před nimi ta závada neobjeví, nemají co řešit. Zkusil bych se dohodnout na prodloužení záruky ve vztahu k této vadě, ale nemusí Vám vyhovět. Ta vada se musí projevit u prodávajícího, aby bylo co reklamovat.

27.3.2012 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist