Dobrý den jak mám zareagovat na

Dobrý den pane doktore,jak mám zareagovat na argument reklamačního technika při neuznání reklamace ?Jedná se o nové auto, u kterého reklamuji v interiéru viditelně špatně lícované díly ve srovnání s druhou stranou auta. Argument reklamačního technika je, že mnou uváděný rozdíl v lícování dílů při porovnání obou stran není odůvodněný a je v toleranci jakési jejich firemní normy. Podotýkám, že na autě byla uznána reklamace špatně nalepeného okénka, které bezprostředně sousedí s reklamovaným dílem interiéru.Mám právo na předložení "oné" normy a nebo je jediná možnost uvedenou vadu nechat ohodnotit soudním znalcem ? Bohužel mám pocit, že je to od rekl. technika jen účelová argumentace, aby se nemusela provádět záruční oprava.Děkuji za odpověď.

Odpověď

Určitě po nich takovou normu chtějte a pokud to nepomůže, tak jedině znalecky.

18.2.2010 7:01

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist