Dobrý den chtěla bych se zeptat,

Dobrý den pane doktore,chtěla bych se zeptat, jak máme postupovat v případě reklamace opravy vozidla a jaká při tom máme práva. Na našem voze se objevila vada a tak jsme ho dali do servisu. tam nám vyměnili nějakou součástku, my jsme zaplatili opravu a odjeli. nicméně při cestě zpátky s eopět objevila stejná vada a tak jsme leji zpět a chtěli to reklamovat, ale řekli nám že to nejde, protože ta vyměněná součástka je v pořádku a že je to asi něco jiného… tak jsme tam auto něchali a oni ho druhý den "opravili", opět jsme zaplatili nemalou částku a týden s autem jezdili. nyní se ona vada objevila opět. Máme právo na reklamaci a např. vrácení pěněz za opravu? Nebo máme vůbec nějaká práva? Děkuji mnohokrát za odpověď. Pěkný den.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-1-cast-nove-auto/15190Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

30.5.2009 9:14

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist