Dne 9.10. 2009 jsem koupil auto(ford

Dobrý den,dne 9.10. 2009 jsem koupil auto(Ford Galaxy r.v 2006).Dne 26.11. 2009 se po ujetí asi 2000km vůz stal nepojízdným(podle servisu poškozená spojka+setrvačník,odhad opravy dle poškození asi 30000kč).Vůz jsem dal do značkového servisu a hned kontaktoval prodejce.Ten mi sdělil,aťˇvůz nechám opravit a pošlu mu soupis dílů které se musí vyměnit.Můžu po prodejci přesto že je v kup.smlouvě uvedeno"Tech. stav odpovídá stáří automobilu,na některé díly je doporučená kontrola,případně oprava,výměna"požadovat zaplacení této opravy?Dále bylo v servisu diagnostikou zjištěna manipulace s počtem ujetých kilometrů.Kdyby se tak nestalo,byl by vůz do 10/2010 stále v záruce.V kup.smlouvě se prodáv.odvolává na ust.§597odst.1obč.zákoníku,kde za tuto vadu neodpovídá.Lze dosáhnout v tomto případě nějaké spravedlnosti?Jak dále postupovat v případě neůspěšného jednání s majitelem autobazaru?Za odpovědˇ děkuji Luboš.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

12.12.2009 8:21

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist