Dne 24. listopad 2009 jste odepisoval

Dobrý den.Dne 24. listopad 2009 jste odepisoval na tento dotaz:Dobrý den,přečetl jsem si články o reklamacích vozidel, ale nedokážu je aplikovat na situaci mého tatínka. Asi od 2.9.2009 řeší opravu elektroniky u vozidla, kterému 1.12.2009 skončila dvouletá záruční doba. Vždy mu vozidlo opravili, vrátili a po týdnu se závada opakovala ve stejné, nebo poněkud jiné podobě.Nyní vyměnili řídící jednotku a vozidlo by mělo být dle nich v pořádku. Ale nyní je již po záruční době, takže jak postupovat, když se tatáž závada opět po týdnu či dvou objeví. Děkuji za odpověď.Uvedl jste že Po záruční době již kupující žádné nároky nemá.Není možnost tuto situaci brát jako běžnou reklamaci spotřebitele? Tj. na vyměněné díly je přece dvouletá záruční doba která se počítá od data kdy byl díl vyměněn a také se přece připočítat do záruční doby doba, po kterou bylo vozidlo v servise.Je tomu tak ?Děkuji.

Odpověď

Pokud se jednalo o standardní prodej zboží spotřebiteli, tak u vyměněných dílů běží nová záruční doba.

19.12.2009 7:30

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist