Dne 21.1.2011 jsme koupili v aaa

Dobrý den, dne 21.1.2011 jsme koupili v AAA auto 9 let staré auto. V ceně bylo i jakési pojištění Carlife. Již při jízdě domů auto občas vůbec nereagovalo na plyn, ale domů jsme jaksi dojeli. Druhý den zůstalo stát 100 m od domu. Na radu AAA jsme auto nechali odtáhnout do autorizovaného servisu, kde zjistili, že je vypadlá poloosa, že teče olej z Gufera a poloosu dali zpět. Toto jsme uplatnili u pojišťovny Carlife přímo v AAA Brno, kde jsme auto koupili. Při jízdě zpět na čerpací stanici auto téměř přestalo řadit, ale domů jsme opět nějak dojeli. Nyní auto vůbec neřadí při zapnutém motoru, tedy je prakticky nepojízdné. Carlife pojištění neuznal a nyní nevíme co dál. Platíme si pojišťovnu DAS, ale chtěli bychom vědět, zda má cenu uplatňovat reklamaci na AAA auto, protože od známých víme, že je to u nich téměř nemožné. Auto nemůžeme používat a oprava by stála prý 30000. Ale dali jsme za auto téměř 100000 a je nám k ničemu. Máme právo na reklamaci a máme šanci uspět u případného soudu, pokud AAA reklamaci neuznají? Děkujeme za odpověď.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-2-cast-ojete-auto/15264

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-cast-3-caste-chyby-a-omyly/15305

13.3.2011 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist