Chtěla bych se vás zeptat, jak

Dobrý den,chtěla bych se Vás zeptat, jak mám postupovat v tomto případě. Manžel mým autem převážel lyže ze servisu a paní mu nedala přednost, takže musel prudce zabrzdit a lyže rozbily čelní sklo.Paní vinu uznala a událost nahlásila své pojišťovně. Ta nám dohodla u svého partnera výměnu skla,že jejich technik věc i posoudí, proto nepošlou likvidátora. Sklo nám včera vyměnili. A dnes přišel dopis z pojišťovny (datovaný z minulého týdne), že nebudou plnit, protože lyže nebyly řádně upevněny. Přdpokládám tedy, že servis obratem pošle fakturu za výměnu skla mě. Mohu sklo vrátit? Musím platit, když jsem defacto nic neobjednávala? Děkuji Lada

Odpověď

A když ho vrátíte, co pak? Jezdit bez něj stejně nemůžete.

16.8.2008 3:10

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist