Chtěl bych se s vámi poradit

Dobrý den, chtěl bych se s vámi poradit na téma reklamace auta. V říjnu 2012 jsem u autorizovaného prodejce zakoupil nový vůz. Začátkem února jsem zjistil při jízdě závadu na brzdách. Do té doby 4 měsíce starý vůz v záruce a s najetými 1280 km jezdil a brzdil bez problémů. Auto jsem nechal odtáhnout do autorizovaného servisu prodejce. Údajně zjistili závadu na vzduchové hadici. O týden později jsem si jej byl opravený vyzvednout. Po vyzvednutí ze servisu jsem ujel cca 2-3 km a závada se opět projevila. Hned jsem zastavil a zavolali jsme do servisu, že závada se opět projevila. Pro auto si přijeli a odjeli jsme s ním zpět do servisu. Přijímacímu technikovi jsem sdělil, že závada se opět projevila a upozornil jsem jej na to, že dle § 616 OZ mám právo žádat o výměnu za nový vůz (to jste popsal i ve svém článku). Technikům se žádná závada neprojevila. Přijímací technik zapsal závadu do zakázkového listu pod stejným číslem, který byl vystaven při prvním hlášení. Dle zápisu si vyžádal konzultaci koncernového technika. Další den jsem odeslal reklamační dopis vedoucímu prodeje. Pak se ze servisu ozvali s tím, že na autě údajně nic nenašli a že si jej mohu převzít. Také se mi ozvala vedoucí prodeje s tím samým sdělením a s tím, že onen dopis četla a že to údajně budeme řešit při přebírání. Chtěl bych se zeptat, zda postup je správný a jak mohu za této situace uplatňovat své právo. Děkuji za radu.

Odpověď

Viz článek na toto téma v sekci Právní poradna.

http://www.autoweb.cz/pravni-poradna-bezplatna/reklamace-auta-1-cast-nove-auto/15190

12.2.2013 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist