Byl jsem nucen jsem při koupi

Byl jsem nucen jsem při koupi automobilu uzavřít pojitku havarijní.(doplatek ceny)Žil jsem v domění ,že se jedná i o pojištění při havarii.Po roce jsem sám poškodil svůj automobil a tak jsem nahlásil pojistnou událost.Pojišťovna postupovala podle všech regulí a po měsíci mě vyplatila jimi stanovenou částku na opravu automobilu.Tuto jsem na opravu použil.Jaké bylo všk moje zděšení,když za další dva měsice mi přijde od pojišťovny dopis ,že jsem se neoprávněně obohatil na jejich úkor – pojistka byla uzavřena jen na ztrátu ,a že žádají vrácení prostředků do 15.12.2006 .Vyjmenovali všechny paragrafy s tím související ,ale nikde není napsáno,že k tomuto neoprávněnému vyplacení nedošlo vlivem údajů ,které jsem zadal do dokumentů,ale vlivem chyb pracovníků pojišťovny,kteří si ani neprověřili ,na jakou smlouvu vlastně finance proplatili.Nyní mě vyhrožují soudem.Mám nárok z důvodů jejich pochybení žádat o splátkový kalendář?Finance jsem opravdu prokazatelně použil na opravu a moje finanční situace po uzavření hypotéky mě nedovoluje splácení této částky ve výši větší než 2000 Kč/měsíc (vyplacené finance – 79000Kč).Jaké mám možnosti ?Může případně soud nařídit exekuci majetku i  když chyba je prokazatelně na straně pojišťovny?Ta si měla všechny údaje prověřit – můj názor.Děkuji za pomo

Odpověď

Na splátkový kalendář není nikdy nárok. Pro posouzení dalších možností je nutno vidět podklady, doporučuji zajít s nimi za advokátem.

5.12.2006 9:17

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist