Autopůjčovna a přestupky jejich zákazníků

Dobrý den, provozujeme autopůjčovnu jako právnická osoba. Chodí nám extrémní množství pokut, které spáchali naši zákazníci. 1. dotaz: lze se nějakých rychlým způsobem vyhnout množství administrativy, tj. abychom nemuseli ke každé pokutě zasílat kopie smluv apod? 2. Bohužel nyní nám přišel...

Diskuze

2 komentáře

    Michaela

    Ano, jako právnické osobě nám chodí do datové schránky. Je možné něco udělat ve věci daného případu nebo je již vykonatelný? Co dělat příště? Cizincům půjčujeme auta hodně? Děkuji Michaela

    Michaela

    Pochopitelně,že jsem odpor podala, ale byl zamítnut jako opožděný. O určení neplatnosti doručení nerozhodovali. Dopis byl do schránky doručen 22.12.2014. Schránku jsme otevřeli až 10.1.2015, s tím že úřad tvrdí, že písemnost byla doručena 1.1.2015. Odpor jsem podala až 13.1.2015, doručen byl 14.1.2015. V dopise je, ale jednou uvedeno, že je příkaz nabyl právní moci 13.1.2015 a je vykonatelný a po druhé, že příkaz nabyl právní moci 10.1.2015 a je vykonatelný. Nevím,ale příjde mě to jako nesmysl. Přidala bych to do přílohy, ale tady není ta možnost. 🙂

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist