Ani ne před měsícem jsem koupila

Dobrý den,ani ne před měsícem jsem koupila ojetý automobil – Mazda- v zahraničí, přímo od dealera Mazdy – Německo. Po koupi, vyřízení věškerých nutných dokladů, značek, emisí atd. jsem dala auto do autorizovaného servisu na kompletní prohlídku, kde mi zjistili několik vad, a mimo jiné i na stočení najetých kilometrů. Chtěla jsem se tak zeptat zda by bylo možné vůz buď vrátit a odstoupit tím od smlouvy (vyžadovat vrácení peněz) nebo žádat o opravu automobilu na náklady Mazdy (tady v Čr nebo v Německu kde jsem vůz zakoupila)a o slevu automobilu kvůli nepravdivému záznamu o najetých kilometrech a zjištěných vad, které s tímto automobilem byly prodány a nebyly uvedeny ve smlouvě? Ve smlouvě je pouze psané, že kupující nepřijímá po předání vozidla žádné záruky. Mazda v Čr se tímto problémem nechce zabívat, a ani po zjištění stočených kilometrů nám nechce dodat o tomto údaji záznam. Nevím na koho se s tímto problémem obrátit a jaké mám možnosti…

Odpověď

Reklamovat vozidlo musíte tam, kde jste jej koupila. Pokud to bylo v Německu, budete se muset na tamní pravidla pro reklamace zeptat německého právníka.

5.7.2008 9:28

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist