Ahoj všem v redakci,vím, že takových

Ahoj všem v redakci,Vím, že takových dotazů padlo už hodně. Ale jste snad jediný web s fórem, což spousta lidí určitě oceňuje. Můj dotaz se týká koupě vozu. Mám k dispozici cca 550tis.(tvrdě vydřených:) na ojetý vůz. Je mi vcelku ukradená spotřeba a řezání zatáček. Od vozu spíš očekávám pružné zrychlení ve vysokých rychlostech a aby byl zábavný a chytl za mě srdce. Můj favotit je Mazda6 mps, alternativy BMW130i 3l, Golf 32, Megane sport r26 nebo Focus ST. A nebo ač to zní blaznive Alfa159 2,4 jtdm sportwagon(diesel). Protože jsem Alfu měl a ač na neduhy, vždycky mě chytnou za srdce jen je vidím. Bohužel jsem neměl tu čest ani jeden vůz řídit. Mohli by jste mi prosím poradit, který vůz by se vám jevil jako nejlepší a napsat proč?P.s. kdybych chtěl škudlit přemýšlím o jeté Toyotě Celice TS. Bohužel na žádném českém autowebu nebyla testována. Nemáte s ní nějaké zkušenosti? Možna se mi z těch všech kandidátů jeví nejlíp?Mockrát děkuji, mám vás rád za vaši otevřenou kritiku ve světě automobilů, jste bouráci!

Odpověď

No, za 550 000 korun si vyberete velice dobře. Vlastně můžete z čehokoli, od načipovaného tédéíčka po ojetý supersport. Ale na Autowebu vám doporučíme jedině ojetý sporťák, abyste mohl pracovat na zlepšování svých schopností za volantem.Zmínil jste mimo jiné Focus ST a BMW 130i. Obě auta jsou velmi rychlá, velmi obratná a velmi zábavná. A hlavně s nimi mám osobní zkušenost, takže vám doporučím, abyste si vybral jedno z nich. Ještě bych k nim přiřadil Mégane R26, ale s tím jsem nejel. Golf R32 je sice rychlý, ale nudný. A Alfu bych nedoporučil už kvůli její náchylnosti na drobné, ale časté problémy.S Mazdou MPS a Toyotou Celica TS jsem nejel, ale podle referencí některých lidí mají problém s přenosem výkonu (to víte, předokolky) a nejsou tak zábavné, jak se tváří.A co byste řekl třeba ojetému Mustangu V8 GT? Na trhu ojetin se pohybují kolem 600 000 korun a když píšete, že vám nesejde na schopnosti zatáčet, mohlo by vás toto auto nadchnout. Mustang vydává úžasný zvuk poctivého osmiválce, který má dost síly na to, aby v jakýchkoli rychlostech zostudil cokoli v jeho okolí a srší z něj styl.

4.7.2008 12:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist