Ahoj honzo,urcite si pamatujes muj dotaz

Ahoj Honzo,urcite si pamatujes muj dotaz ohledne prevodovek v Z4. Nedavalo mi smysl, ze by v tom bazaru byly takovi pitomci,ze by nevedeli co prodavaji, tak jsem pro overeni jeste napsal primo do AuTec Group. Hele, ja bych do SMG asi stejne nesel, protoze mechanika je mechanika, ale chtel bych to tedy u vest na pravou miru jak to tedy je. S pozdravem JakubA odpoved z AuTecu?Dobrý den,Z4 v provedení s SMG se vyráběla, například v kombinaci s motorem 2.5i M54 pro Evropu bylo možné objednat jak manuální převodovku, tak SMG i automatickou převodovku. Radek DolejšíTechnické odděleníAuTec Group a.s.

Odpověď

Ano,za pitomce jsem tentokrát opravdu já. Budiž mi drobnou omluvou, že jsem do AuTecu volal taky, ale dostalo se mi zcela opačné odpovědi - proto jsem již dál nepátral.Kdybych pátral, zjistil bych, že se do Z4 nabízela za příplatek od dubna 2003. Od SMG montované do M3 se liší v několika zásadních věcech: v automatickém módu má jediný režim (M3 jich má pět), v manuálním dva (M3 šest).Převodovka je laděná spíš na pohodu a jízdní zážitky, než na supersportovní výkony, jak v případě emkových modelů.S touhle převodovkou jsem bohužel zažil jen velmi krátkou vyjížďku v BMW 550i. I tak si ale dovolím tvrdit, že přestože jde o velmi povedený kousek (rozhodně lepší, než klasický automat) a možná bude při zrychlení i o něco hbitější, než manuální řazení, do malého sportovního roadsteru bych si jí stejně nekoupil. Prostě mám radši manuální řazení, pokud jde o zábavu a sportovní jízdu.Díky všem, kteří napsali a uvedli můj omyl na pravou míru...

14.11.2006 10:15

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist