Ahoj honzo,přečetl jsem si tvoji odpověď

Ahoj Honzo,přečetl jsem si tvoji odpověď řidiči s fábií, co ho trošku vyjukalo ABS. Máš samozřejmě ve všem pravdu, ale myslím, že je na místě zdůraznit, že řidič musí i při pracujícím ABS nadále vyvíjet tlak na brzdový pedál.Častou chybu je úlek nebo překvapení provázené podvědomým snížením tlaku na brzdový pedál, což vede k prodloužení brzdné dráhy. Jde o to zachovat chladnou hlavu a pokud je třeba se vyhýbat, zásadně fixovat oči na skulinu, kudy chci proklouznout! Pokud se řidič dívá na překážku, které se chce vyhnout, celkem zákonitě do ní narazí.Ok, nechci poučovat, jsem si jistý, že tohle všechno víš a nejenom teoreticky. Myslím si jenom, že by si o tom měli přečíst i ostatní…Ahoj.

Odpověď

Dotaz ještě nebyl zodpovězen. Zkuste to prosím později.
19.4.2009 7:45

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist