Voňavé Bugatti

Vyjet si ve svém Veyronu na společenskou akci a páchnout přitom tuctovou kolínskou od Cartiera nebo Dunhilla, to by byl vážně trapas.

Výrobky značky Bugatti nevyjdou levně, ať už se jedná o rekordní Veyron nebo o parfém. Na trh právě vstupuje pánská vůně Bugatti v limitované edici čtyř set kusů. Křišťálová lahvička je zasazena ve  skulptuře pozlacené čtyřiadvacetikarátovým zlatem. Balení má svým tvarem připomínat předválečné Bugatti Atlantic 57S.

A co za to? Maličkost, 2395 liber neboli 102 000 Kč. Pro chudinu, která si nemůže dovolit utratit takovou sumu za parfém, firma laskavě připravila čtyři tisícovky hliníkových balení po sedmašedesáti tisících.

Parfémy Bugatti exkluzivně nabízí londýnský Harrods, známý jako nejdražší obchodní dům světa.

2.2.2007 2:36
Více o tématu: Bugatti

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist