Jeep EarthRoamer XV-JP

EarthRoamer je firma, která se zabývá úpravou terénních vozů. Nejde ale jen o větší pneumatiky a světla...

Tenhle Wrangler je jasným důkazem, že úpravu terénního auta je dobré vzít skutečně od podlahy. Vlastně to není obyčejný Wrangler, základem je verze Jeep Rubicon Unlimited. Přestože v původním Jeepu najdete místo pro pět cestujících, XV-JP je určen pro dva. Zato jim ale nabídne veškerý potřebný komfort pro expedice mimo obydlené oblasti.

EarthRoamer XV-JP má 3,8 litrový šestiválec o výkonu 202 koně a točivém momentu 322 Nm. Úpravci přidali zesílený podvozek, zamykatelné diferenciály Dana 44, redukční převodovku, elektronicky vypínatelné stabilizátory, naviják, výkonné pomocné osvětlení, kompresor pro huštění pneumatik a další drobnosti, které najdete na každém serióznějším off-roadu, ale přidává další zajímavé věci.

Například elektricky skládaný stan, montovaný na střeše vozu, který dává na výběr ze tří materiálů (podle druhu počasí) a nabízí rozměrné dvoulůžko. Z vykonzolované plošiny se navíc dá spustit další tkanina, umožňující chráněný pobyt za zadní částí vozu. Solární panely dobíjejí baterii, ve voze je zásobník na teplou vodu, ohřívanou motorem, sprchu a také chemický záchod.

V kempu na Mácháči s ním asi budete vypadat trochu trhle, ale pokud se chystáte někam do skutečné divočiny, mohla by se vám taková úprava hodit. Jenom počítejte s tím, že to nevyjde úplně nejlevněji – ještě než si začnete vymýšlet audiosystém, navigaci, vysílačku a podobné příplatkové hračky, vyjde vás úprava v přepočtu na něco přes 1,6 milionu Kč. Pochopitelně plus cena nového vozu…

Honza Koubek

9.7.2007 9:13
Více o tématu: JeepMácháčpneumatiky

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist