Záchrana Seatu dostává konkrétní obrysy
elektromobil
Pro přežití je klíčový nový Leon, dočkáme se kombi i hybridu. SUV Tribu zatím nebude.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
elektromobil
Pro přežití je klíčový nový Leon, dočkáme se kombi i hybridu. SUV Tribu zatím nebude.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Ve španělském tisku jsem si přečetl, že se údajně chystá rychlý facelift EXEA, které se prý také nechytlo… VW až dosud zasazoval jednu ránu Seatu za druhou. Naprosto chybný marketing a modelová politika zavedla automobilku do pasti úzké oslovované skupiny zákazníků. Snad Muir bude mít více rozumu – a štěstí. Pokud ta zpráva o Exeu není jen nadějeplnou fantazií a opravdu se Exeo změní na vůz bližší Passatu CC, pak snad ta naděje na změnu nebude trvat tak dlouho… Ještě jednou držím Seatu – automobilce s potenciálem – palce pro štěstí.
žeby mi bolo smutno za seatom…ktory je vpodstate len inak zabalena kopa vecí z VW group… neozem povedat
Seat a automobilka s potencialom? Vsak nikdy ho nemala a ani ho mat nebude. Vdaka VW a uplne chybnemu marketingu. Vsak proklamuju auto emotion a v ponuke su len zagulatene skatule a la MPV, popripade stara A4 (ktorej facelift vobec nepomohol, prave naopak). Esteze sa Ibiza celkom podarila, mimo interieru ktore maju Seaty vo vseobecnosti dost zly. A stale nechapem ako chce VW zivit v Europe 4 velmi podobne znacky (audi, vw, seat a skoda) Tolko moj nazor
Myslim ze chyba je spise ve vedeni seatu. Jednak to, ze maj nadbytecne kapacity je jednoznacne jejich chyba a ne chyba VW. a dale meli za ukol delat sportovnejsi a zabavnejsi auta a VW jim zajistil ucast ve WTTC a misto toho delaj jen podivny zvlastne kulaty hatchbaky (nevim jak se to pise) a rodiny kravy na ktery se vubec neda koukat.
Potencial i techniku maji, ale proste nedokazou vyrobit auto, ktere by nejakym zpusobem zaujalo.
….tebe..!
Je to především vina VW, jehož neschopností včas zasáhnout a dosadit schopný management dnes SEAT nemá moc zajímavých modelů, ale v minulosti uměl vyrábět dobrá auta. Nechápu to, VW jako 100%ní vlastník měl přece něco udělat, alespoň pro své vysoké ambice největšího výrobce, ale zítra by bylo už pozdě. U SEATu se promeškalo dost příležitostí a nevím nevím, jsetli v dnešní době, kdy každý výrobce nabízí nižší a nižší ceny má vůbec šanci se prosadit. No, uvidíme.
skončila Gemballa, nakonec skončí i Seat…
http://www.autoencyklopedie.cz/2010/05/tuningova-firma-gemballa-ukoncila-cinnost/
a nebo celou dobu vyráběli jen přeznačené Fiaty a VW?
Kdyby radsi penize co cpou do dieselovych leonu, kterym zajistili dostatecne siroky restriktor, dali na vyvoj, udelali by lepe.
Jejich snaha byla udelat ze seatu neco jako alfu…., te se sice take nedari na 100%, ale ma za sebou nejakou historii a posledni modely vypadaji sakra dobre. Myslim ze uz to v Seatu vzdali.
Seat preslapuje a zrudnosti typu toledo/exeo jim zivot nespasi, jejich renome je na bode mrazu.
Líbí se mi, jak tady všichni davově plivete na seat. Nejlepší by asi bylo zrušit ho bez náhrady, nebo z jeho modelů udělat tuctovku ala VW a škoda. Mj. nové modely škodovek to je fakt designérský skvost….to tedy zlatej seat.