18392-352x198.jpg

Záchrana Seatu dostává konkrétní obrysy

elektromobil

Pro přežití je klíčový nový Leon, dočkáme se kombi i hybridu. SUV Tribu zatím nebude.

Diskuze

10 komentářů

    Paco28

    Ve španělském tisku jsem si přečetl, že se údajně chystá rychlý facelift EXEA, které se prý také nechytlo… VW až dosud zasazoval jednu ránu Seatu za druhou. Naprosto chybný marketing a modelová politika zavedla automobilku do pasti úzké oslovované skupiny zákazníků. Snad Muir bude mít více rozumu – a štěstí. Pokud ta zpráva o Exeu není jen nadějeplnou fantazií a opravdu se Exeo změní na vůz bližší Passatu CC, pak snad ta naděje na změnu nebude trvat tak dlouho… Ještě jednou držím Seatu – automobilce s potenciálem – palce pro štěstí.

    Marek

    žeby mi bolo smutno za seatom…ktory je vpodstate len inak zabalena kopa vecí z VW group… neozem povedat

    yenkee

    Seat a automobilka s potencialom? Vsak nikdy ho nemala a ani ho mat nebude. Vdaka VW a uplne chybnemu marketingu. Vsak proklamuju auto emotion a v ponuke su len zagulatene skatule a la MPV, popripade stara A4 (ktorej facelift vobec nepomohol, prave naopak). Esteze sa Ibiza celkom podarila, mimo interieru ktore maju Seaty vo vseobecnosti dost zly. A stale nechapem ako chce VW zivit v Europe 4 velmi podobne znacky (audi, vw, seat a skoda) Tolko moj nazor

    psykopat

    Myslim ze chyba je spise ve vedeni seatu. Jednak to, ze maj nadbytecne kapacity je jednoznacne jejich chyba a ne chyba VW. a dale meli za ukol delat sportovnejsi a zabavnejsi auta a VW jim zajistil ucast ve WTTC a misto toho delaj jen podivny zvlastne kulaty hatchbaky (nevim jak se to pise) a rodiny kravy na ktery se vubec neda koukat.

    Potencial i techniku maji, ale proste nedokazou vyrobit auto, ktere by nejakym zpusobem zaujalo.

    kk

    ….tebe..!

    petr P.

    Je to především vina VW, jehož neschopností včas zasáhnout a dosadit schopný management dnes SEAT nemá moc zajímavých modelů, ale v minulosti uměl vyrábět dobrá auta. Nechápu to, VW jako 100%ní vlastník měl přece něco udělat, alespoň pro své vysoké ambice největšího výrobce, ale zítra by bylo už pozdě. U SEATu se promeškalo dost příležitostí a nevím nevím, jsetli v dnešní době, kdy každý výrobce nabízí nižší a nižší ceny má vůbec šanci se prosadit. No, uvidíme.

    gybby

    skončila Gemballa, nakonec skončí i Seat…

    http://www.autoencyklopedie.cz/2010/05/tuningova-firma-gemballa-ukoncila-cinnost/

    stunty

    a nebo celou dobu vyráběli jen přeznačené Fiaty a VW?

    TT

    Kdyby radsi penize co cpou do dieselovych leonu, kterym zajistili dostatecne siroky restriktor, dali na vyvoj, udelali by lepe.

    Jejich snaha byla udelat ze seatu neco jako alfu…., te se sice take nedari na 100%, ale ma za sebou nejakou historii a posledni modely vypadaji sakra dobre. Myslim ze uz to v Seatu vzdali.

    Seat preslapuje a zrudnosti typu toledo/exeo jim zivot nespasi, jejich renome je na bode mrazu.

    kk

    Líbí se mi, jak tady všichni davově plivete na seat. Nejlepší by asi bylo zrušit ho bez náhrady, nebo z jeho modelů udělat tuctovku ala VW a škoda. Mj. nové modely škodovek to je fakt designérský skvost….to tedy zlatej seat.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist