Volkswagen Eos je v Kanadě vyprodaný – bez jediného slůvka reklamy!

Přišli kanadští dealeři na to, jak ušetřit miliony za propagaci?

Kanaďané patrně milují německé kabriolety. Kupé-kabriolet od Volkswagenu se jim zalíbilo natolik, že kvótu pro kanadský trh úplně vykoupili ihned po uvedení na trh.

Když to automobilka zjistila, okamžitě zrušila naplánovanou reklamní kampaň, přestože uvedení každého nového modelu na trh je zpravidla provázeno propagační akcí monstrózních rozměrů.

Analytici ve Wolfsburgu si teď lámou hlavu nad tím, co Kanaďany na Eosu tak zaujalo a jak by se dal tenhle efekt zopakovat i na dalších trzích a u jiných modelů.

autoweb.cz

2.8.2007 8:48

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist