Toyota v Evropě prodá méně aut, než chtěla
Toyota
Toyota asi nesplní letošní cíle; příčin je podle vedení automobilky hned několik.
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Nejrychlejší sériové auto světa? Koenigsegg letos překoná sám sebe
Toyota
Toyota asi nesplní letošní cíle; příčin je podle vedení automobilky hned několik.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To sa dalo čakať. Auris nie je žiadna sláva. Tak ako po stránke dizajnove ako aj technickej. A o cenách sa nemusime ani baviť.
Nějak tak. Nejslabší model za cca. 400.000 Kč, kvalita zpracování je také někde jinde než u Toyoty bývala a torzní náprava vzadu? Rozměry to auto patří do nižší střední a dáte za něj v "plné palbě" 730.000? Tu "torzku" vzadu bych jim i odpustil, ale to by Auris musel začínat na 300 – 320 000. Corolla byla legenda, Auris je jen slabý odvar a v této třídě jinak kvalitní značce dobré jméno nedělá.
tak to teda nevim, co myslite tema cenama ? – mozna, kdyz se zacal prodavat – tak to bylo vazne predrazeny auto, ale ted s nabidkama premium a exclusive (btw 1,6 – 91kw – docela full vybava a cena 459 litru) no si myslim, ze to je hoodne slusny! jinak je pravda, ze par chyb se na Aurisu najde – ten podvozek by mohl bejt tissi, plasty trosku lepsi – ale nejvic me vadil ten A sloupek pri rizeni ) ale jinak vpohode auto – ten exclusive 🙂
Exlusiv mezi tím zlevnil na 434.900 a top model Auris, t. j. ten zmiňovaný za 700.000 nemá vzadu torzní tyč, ale lichoběžníkový ramena :-D.