Subaru v Paříži: Diesel pro Imprezu a Forester

Jeden z nejlepších čtyřválcových dieselů současnosti se nastěhoval i pod kapotu Imprezy a Foresteru.

Subaru má u nás zaděláno na pořádný prodejní trhák. Uvedením nového dieselu v Subaru Legacy si získalo potřebnou pozornost a nyní představí tento velmi povedený motor i pod kapotou Imprezy a Foresteru.

Oběma modelům se tak zajisté rozšíří zákaznická základna, neboť mnoho zájemců nakonec do Subaru nenastoupí právě kvůli tomu, že dosud nenabízelo naftový pohon a tovární přestavba LPG jim je ať už z jakéhokoliv důvodu nepohodlná.

Subaru Impreza i Forester dostanou spolu s dieselem novou šestistupňovou převodovku a filtr pevných částic. V Impreze bude mít motor výkon 150 koní při relativně nízkých 3600 ot./min. a slušných 350 Nm v 1800 ot./min. Ve Foresteru bude odevzdávat výkon 147 koní, ale vše ostatní, tedy točivý moment a otáčky, při kterých jsou nejvyšší hodnoty k dispozici, zůstávají stejné jako u Imprezy.

Forester se ještě chlubí spotřebou 6,3 l/100 km a emisemi 167 g CO2 na km, což bude pro mnoho zákazníků pádný argument pro jeho koupi, neboť se tak Forester stává jedním z nejúspornějších SUV ve své třídě.

Vůbec se nebudeme divit, když po uvedení těchto dieselových verzí na trh prodeje vozů Subaru prudce vzrostou. Nejen Legacy, ale i Impreza nebo Forester by si to rozhodně zasloužili.

První vozy by se měly k zákazníkům dostat již koncem roku 2008, aby si ještě stihli na sněhu užít symetrický pohon všech kol, který je pro vozy se souhvězdím Plejád ve znaku tak typický.

autoweb.cz

8.9.2008 6:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist