Potvrzeno: V8 twin-turbo do BMW M5
BMW
Příští BMW M5 dostane přeplňovaný osmiválec, bude mít nižší hmotnost, spotřebu a emise.
Škodovka odhaluje vzhled indického SUV, které by dělalo parádu i na českých silnicích
Francouzský konkurent Octavie odhaluje český ceník, za stejnou cenu dostanete větší čtyřválec
Elektrický konkurent Škody Enyaq iV míří do prodeje, navzdory dražší značce vyjde levněji
Masarykův okruh nabídne zajímavý program i bez MotoGP, přijedou třeba Formule 1
Korejské pneumatiky vyráběné v Česku se dostaly do základní výbavy nových Audi
Autobazar půjčil auto zlodějům bez uvědomění majitele. Toho pak podezřívala policie z loupeže
Test Škody Octavia Combi 2.0 TDI DSG, klasického rodinného kombíku v novém
BMW
Příští BMW M5 dostane přeplňovaný osmiválec, bude mít nižší hmotnost, spotřebu a emise.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nejdem sa uz nad tym zbytocne rozculovat, mozno si zachova divoky charakter, ale urcite nie jecivy charakter. 7000 mozno bude tocit, aby sa nepovedalo, ale max. vykon bude urcite ovela nizsie. Preplnane motory ale proste nie su jecive a preto budem kupovat BMW-ojetiny, aspon usetrim. 🙂
Souhlasim, je to škoda že BMW jako výrobce možná nejlepších atmosférickej motorů přešlo kompletně na přeplňování. Viz řada 5 a 7. Pro většinový nepříliš do řízení zapálený řidiče to je určitě dobrá zpráva, pro skutečný fandy aut políček do tváře. Nezbejvá než doufat, že alespoň v řadě 3 nebudou tlačit turba za každou cenu.
A v 1er…
Ale budou, a vlna downsizingu prijde brzo…