-
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
-
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
-
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
-
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
-
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
-
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
-
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Člověku, který alespoň jednou v životě letmo zahlédl výsledovku, to "hodně matoucí" rozhodně přijít nemůže. Takový člověk totiž ví, že zisk každé společnosti netvoří jen provozní zisk (tedy rozdíl tržeb a provozních nákladů), ale i zisk z finanční činnost…
A ještě poznámka.. ta odhadovaná čísla se netýkají roku 2007, ale hospodářského roku 2007/08, což je u Porsche od 1.8.2007 do 31.7.2008…
aby zase někdo neměl stupidní poznámku…
myslite tu vasi? … bych se spis pozastavil nad bulvarnosti tohohle webu, nez spravnou poznamkou
V česku se tomu říkalo tunel. Čili klasický tunel pouze v jakési německé variantě. VW stvořil Adolf H. jako státní firmu na odborářská maso auta,a kupodivu jeho ochranná ruka v podobě zákonem artikulovaného blokačního paragrafu držela firmu ve státních rukou do dneška. Celá desetiletí se tím bránilo regulérnímu převzetí VW cizím kapitálem. A že těch pokusů bylo. Tento v EU dnes neudržitelný stav německý kapitál vyřešil v rámci svých peněz fiktivním nákupem německou firmou tak, aby VW zůstala doma. Garážník Porsche převzal obrovskou automobilku. Účetní výsledek jen demonstruje ekonomickou nereálnost celé fiktivní transakce. Představte si, že Porsche udělal v tomto účetním roce obrovský nákup a není v mínusu naopak jí narostl zisk na hodnotu převyšující její obrat. To si snad dělají prdel. To jsem to mohl koupi v pohodě i já, nebo támhle fero lakatoš od vedle, aspoň by se mu němci revanšovali za romský holocaust.
To je teda blábol. Koukal jste někdy na výroční zprávu Porsche AG?
Gallego má pravdu. Jedná se totiž o holding Porsche, který drží cca 31% ve VW. Takže výsledovka obsahuje i podíl na zisku VW za tento podíl. Redakce by se neměla pouštět do oblastí, kterým nerozumí. Raději pište o tom, jak to Porsche jezdí.
Božíčku, když je to takový zlatý byznys, proč to nekoupil dávno někdo řádově kapitálově silnější než garážník Porsche. Logické by bylo, kdyby VW do svého portofolia k akvizicím jako lamborgini, Bentley, Rols-Royce přikoupil i Porsche. To by mělo logiku a kapitálovou přiměřenost. Ale obráceně je to blbost. Je to tunel na Brusel.
Do výroční zprávy můžeš čumět třeba měsíc, tam nic nevyčteš, tam to přece nebude nikdo vytrubovat.
Ne všechno, na co váše inteligence nestačí, je tunel.. Porsche je velmi dobře finančně zajištěná firma a není jediný důvod, proč by nemohla koupit podíl v mnohem větší firmě, když jí někdo ten podíl prodá..