Porsche 911: Pádlování ve velkém
5 fotografiíPorsche 911
Za tučný poplatek si mohou majitelé převodovky PDK dodatečně pořídit pod volant vytoužená pádla.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
5 fotografiíPorsche 911
Za tučný poplatek si mohou majitelé převodovky PDK dodatečně pořídit pod volant vytoužená pádla.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
940 eur je tučný poplatok???? bavíme sa tu o majiteľovi porsche, nie fabie, takže tak. si myslím, že keby som mal porsche a nenávidel to ovládanie na volante, tak tých 940 euro za pádla je ako zadarmo
Pro lidi co mají na Porsche to asi taková velká suma nebude, ale stejně bych si tam raději nechal klasický manuál a bylo by po starostech…
v 98% případech bude dostačující aby si automatická převodovka řadila sama. Mezi ty 2% počítám těch pár zatáček na okruzích, kde se hodí zásah řidiče.
Podle sebe soudim tebe… To neni rozumne.
důvod, proč Porsche představilo pádla pod volantem, je jediný – kvůli novinářům, kteří si stěžovali na ovládání – s autem tohoto typu se totiž svezou akorát tak párkrát za rok a tak je jasné, že si na tlačítka nezvyknou – zatímco majitel jakéhokoliv modelu Porsche s nimi žádný problém nemá – jakékoliv výkřiky typu tisíce řidičů či nenáviděný volant jsou tak jen hysterií tady na autowebu
Tak tahle věta mě dostala: "zatímco majitelé porsche s tím problémy nemají". Aha, to jako máte telepatické schopnosti nebo pracujete u porsche v oddělení spokojenosti zákazníků?