Porsche 911 GT3 RS: zázrak nebo umění?
9 fotografiíPorsche 911
Naprosto sériové auto zvládlo 24h Nürburgringu na 13. místě celkově.
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
Stavba dálnice D3 se zasekla: Úsek u Kaplice zpozdí bizarní situace s antimonopolním úřadem
9 fotografiíPorsche 911
Naprosto sériové auto zvládlo 24h Nürburgringu na 13. místě celkově.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Pocitam ze tento kousek bude potrebovat servisni prohlidku ponekud driv nez bezne uzivane GT3. Umisteni je rozhodne uspech ale seriove auto ktere je stavene aby zvladlo desitky ci stovky tisic kilometru by se nejakych 3000 km jen tak leknout nemelo i kdyz je absolvuje ve vyssim tempu a nasazeni.
pokud je to takovéhle "skorozávodní" sériové auto, tak určitě. Ale u obyčejného auta, třeba u Golfu GTI, by asi hodně brzo odešly brzdy, chlazení a další věci
noo ale 24h nurb.. je trosku ina nakladacka… kazdopadne klobuk dole pred tymto autom….:)
ked su servisne zastavky, menia sa brzdove oblozenia menia pripadne doplnaju naplne tak v aute, ktore je primarne robene na to aby podavalo vykony nevidim taky velky problem, aby odjazdilo 24h na "ostro" s adekvatnym servisom.
no tak třeba v sériový m3 by odešly brzdy si myslim, i když gt3 rs mělo určitě karbonový a to se nedá srovnávat… každopádně klobouk dolů před porsche