Po nás potopa – šrotovné skutečně škodí prodejům!
Zajímavosti o autech
My jsme to říkali. Sotva skončí šrotovné, prodeje nových aut začnou klesat.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
Zajímavosti o autech
My jsme to říkali. Sotva skončí šrotovné, prodeje nových aut začnou klesat.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
ze to srotovny bude mit efekt po nekolik let? jeste ze to neschvalili u nas …Janota tenkrat moc dobre vedel, ze je to k nicemu …sedet tam Paroubek, tak ted by sice nekolik set mamlasu drepelo v novy Fabii 1,2 HTP, ale deset milionu lidi by melo na krku dalsich par miliard dluhu plus uroky
Tady to popisujete srtovne jako nakou pohromu pro automobilovy prumysl. Srotovne automobilkam jednoznacne pomohlo. Spis by ste se meli ptat jak hodne (ne)efektivni ta pomoc byla. Jinak to ze prodeje klesaji neni az takova tragedie jestlize rostou trzby.
A negativni efekt po 4 roky?? to si snad delate srandu. Tato auta se mneni v prumeru po 3 letech…
Jenze takhle je nekteri vymenili driv, nez normalne. Navic nevim o moc lidech, kteri meni auto po 3 letech. To bude nejakych hornich par procent, kterych se ale taky casto vykyvy trhu nemuseji tykat. Srotovne je z ekonomickeho hlediska hloupost, to je jasne. Nepomohlo to nikomu, leda ze by automobilky preferovaly penize ihned, ale kdyz mate X tisic zamestnancu a platite urcite naklady za stroje, plochy atd., tak jste radi, kdyz vyrabite na co nejvic 100% vytizeni – ono propoustet schopne lidi a nabirat nove neni zrovna efektivni, stejne tak jako udrzovat vybaveni, ktere neprodukuje. Takhle nektere automobilky vyrabeli i nad idealni produkci (draz – prescasy, nocni smeny…) a pak budou X let vyrabet pod touto hranici – ja bych v tom celkove nevidel vyhodu snad vubec pro nikoho. Navic podporovat jen jedno odvetvi z penez nas vsech, danovych poplatniku? Kdyz budu mit autoservis a nebudu mit zakazky, taky muzu zazadat o podporu stat? Asi tezko…
No autoservis se k těm novým autům hodí. Ale co třeba taková drobní zellináři nebo jiní obchodníci? Ti by taky občas potřebovali pomoc.