11434.jpg

Nový rekord – jak vypadá nejrychlejší pneumatika světa?

dopravní předpisy v čr

Výrobce pneumatik Continental se dostal do Guinessovy knihy rekordů s nejrychlejší produkční pneumatikou světa.

Diskuze

11 komentářů

    Honza U.

    9FF je seriovy vuz:-D a ja jsem mistr sveta v Rallye 😀 takže když nekdo vyrobi 5 aut už je to seriova vyroba?:-D tak proc se tak hadali u Mc zda je seriovy nebo ne když ho udelali jen ve sto kusech:-D

    Yaroukh

    Navíc bych zpochybnil ono "oficiální". Čím to je oficiální? Tím, že tam je někdo od Guinessů? Pche!

    Jediný legitimní argument tím pádem zůstává nesériovost samotných pneu.

    w00t

    FIA FIA FIA

    Per

    No a co treba americkej upravenej S7 kterej ma udajne 1100 koni, par kusu uz taky vyrobili a prej jede 420km/h. TAk co je teda nejrychlejsi? A co ta Cobra s motorem o objemu 12,9 litru? JAk je rychla?

    Honza U.

    cobra by nemohla jet pres ctyrista ani zapojena za Japonskym TGV proste jeji aerodinamika je na urovni autobusu….. a pres ctyrista pry jezdi každy druhy supersport jen to jeste nikdo nedokazal…..

    PlusOne

    TGV není japonský rychlovlak, ale francouzský. Když už máš potřebu se za každou cenu vyjadřovat ke každému článku a ukájet se v diskuzi, aspoň si ověř fakta. To, že každý supersport by mohl jet 400 km/h je taky blbost..nevím, odkud jsi to vytáhl, ale myslím, že by bylo lepší se příště trochu víc zamyslet. Ach jo.

    Honza U.

    javim ze TGV je Francouzsky ale taky TGV nejede pres ctyrista:) pristzte napisu japonsky rychlovlak…. a když se podivas kolik lidi dnes rika ze prekona 400 km/h tak budes mit taky pocit ze to rika kazdy

    comper

    TGV drzi (alebo minimalne drzal) rekord v maximalnej rychlosti vlaku a bolo to 512 km/h a to bolo uz pred 10 rokmi. takze 400 je pre neho malina

    Petr

    No a co treba nemeckej maglev (magneticka levitace) prej dokaze jet i 800km/h. a jeste jeden dotaz. Nevim, jestli nekdo z Vas kouka na discovery ale stavy tam hot rody a nedavno do nej nechali postavit motor s vykonem 1500 koni. Nevim jestli to byl preklep v prekladu nebo ne ale byl to poradnej motor s dvema obrovskymi turbi. a tak by me zajmalo jaky pouzivaj prevodovky kdyz Brabus ma omezovac na 1100 nM???

    Mikes

    Mercedesy mají krouťák přiškrcený, protože ty jejich převodovky musí vydržet mnoho let. Když si hot rod odjede svejch 8s slávy, tak můžou klidně převodovku vyhodit a dát novou, představ si tohle v silničním autě.. 😉

    sopta

    Tenhle článek (podobný ! ale stejně blbý) tady byl už před měsícem tuningovej poršák není !!!! seriový auto, a gum s homologací a továrnímy testy ( ne jedna projíždka ) na rychlosti 350 -370 a výše je tady mraky !

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist