Nissan představuje ECO pedál
3 fotografieNissan
Máte příliš těžkou nohu na plynu? Nissan vám ji pomůže odlehčit.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
3 fotografieNissan
Máte příliš těžkou nohu na plynu? Nissan vám ji pomůže odlehčit.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
hmm takze krehka zenska nebude moct predjizdet protoze to vyhodnoti jako moc rychly zrychlovani a ona ten pedal proste nepretlaci, ale co predjizdeni stejne neni eko aaaaano
Řekl bych že předjíždění to bránit nebude. U slabších aut se na plynový pedál musí šlapat lehce a postupně, a nemá cenu jezdit "podlahu", protože tam akorát teče více paliva a auto stejně nejede rychleji. Takže systém dle mého bude hlídat tu hranici když už se na plyn šlape zbytečně moc a motor už nestíhá spalovat. Výsledek zrychlení stejný, množství spáleného paliva menší..
tak já s 18 let starym Fordem z ameriky (3.8l V6, automat a 2tuny) za 9,5 mimo mesto 🙂 A to se neloudam jen neni potreba moc slapat na plyn, bo tocivyho momentu mam na rozdavani
Ja okolo 10ti z 2,5 V6. 🙂