Nástupce Veyronu bude mít 1200 koní
McLaren
Pokračovatel „übersportu“ na každý den přijde v roce 2012.
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
McLaren
Pokračovatel „übersportu“ na každý den přijde v roce 2012.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
To bude vážně něco!!! Už současný model překonává svými výkony všechna auta se silniční homologací. Už aby byl rok 2012.
Proč by měl bejt rok 2012? Abys mohl stahovat wallpapery, koukat na videa z YouTube či v nejlepšim jet do továrny a z venku si jí prohlídnout? 😀
asi tak 😀
Cekal bych ze aspon na autowebu napisou jak to je doopravdy – pro to, aby ste z vejronu dostali maximalku kterou se vsude chlubi si musite objednat team techniku kteri prijedou, auto vam komplet preladi, pokud nemate zajistenej okruh tak vam na to serou. Bezne se s tim da jezdit maximalne pres 300, auto vydrzi jezdit v maximalnim naladeni kolem 3 – 5 tis. kilometru, pak je hotovo.
A to si se docetl jako kde?Ty si tragedie clovece.Dej si ve vyhledavaci : veyron versus M3 a na youtube se koukni jak dopadne auto ktere umi jezdit pres 300km/h a ve sprintu si to skusi s veyronem.Jiste, vysledek byl jasny, proto mu taky necha naskok tak 30-40 metru, nikdo se nedivi, ale koukej chlapecku…hezky den.
Hele kámo než se budeš do někoho obouvat, tak si zjisti nejdřív fakta. To že Veyron nemůže jet přes 400 na požádání je fakt a nic než fakt. Ostatně při jeho uvedení na trh to všude bylo uváděno. Musí opravdu přijet technik z fabriky, deaktivovat omezovač a obout minimálně závodní gumy. Takže klíííídek.
A mimochodem ten kdo si koupí Veyron je pozér a nic jinýho. Žádná kára nestojí za to aby za ní člověk dal přes milion euro. Natož Veyron.
Peace.
Proc by clovek, vlastnici veyrona, mel byt pozer????? Pokud na to nekdo ma, tak vlastni nejvykonnejsi seriove vyrabene auto soucasnosti, ktere je zaroven pouzitelne na kazdy den. Nekdo si proste chce uzit brutalni zrychleni v jakekoliv rychlosti. Pozer je ten, kdo si koupi supersporta, nejlepe v kabriu a s automatem, nevyuziva nic z jeho vlastnosti a jenom jezdi v lete dokola kolem kavaren pres cele mesto, aby ho v te jeho "superkare" vsichni videli.
Hmm…a co asi dělá majitel Veyrona??? Jezdí dnes a denně 100km do práce jednou tak rychle než všichni ostatní? To pochybuju…Především ten co vlastní Veyrona do práce nejezdní vůbec…Asi všichni nebudou másla co ho vlastní, ale minimálně neví nic moc o autech a jízdě. Ale co se tu rozčiluju, dyť je to stejně jedno 🙂
PS: naposled co sem vyděl Veyrona, tak projížděl karlovarskou kolonádou asi tak 5km/hod 🙂