Mulally prodává auta. Osobně

Prezident automobilky Ford si vyhrnul rukávy a vydal se do první palebné linie.

Zanechme militantních příměrů – Alan Mulally si nejel umazat svůj značkový oblek do zákopů, ale do prodejny Village Ford v michiganském Dearbornu. Tenhle svůj záměr oznámil už v únoru a dodal, že si chce ověřit, jestli jeho prodejní schopnosti nezaženou zákazníky k nejbližšímu konkurenčnímu autosalonu.

Ukázalo se ale, že zřejmě dobře ví co dělá. Dokázal prodat tři auta běhěm pouhých čtyřiceti minut a čtvrtý prodej je zamluvený. V jednom případě dokázal přemluvit zákaznici Liverpoolu (zapomeňte na Beatles, tenhle je ve státě New York), která se rozhodovala mezi Toyotou Camry a Fordem Fusion (opět, na evropský Fusion zapomeňte, ten americký vypadá úplně jinak). Toyoty Mulally zná – než začal pracovat u Fordu, působil jako viceprezident firmy Boeing a v garáži se mu vystřídalo několik Toyot a Lexusů. Zákaznice nakonec odjela do New Yorku ve Fusionu.

Americké stránky se rozplývají nad tím, jaký je to dobrý nápad, jak se šéf nemůže schovávat za zeď PR manažerů, když mu zákazník položí nepříjemnou otázku a jak je Mulally statečný, že to zkusil jako první. Je nám líto, ale první nebyl, před týdnem jsme vás informovali o podobné akci u evropského Fiatu. Jenže starý kontinent je daleko a stejně se pořád jenom opičí, takže kdo by se zajímal, co se tam děje… že?

Honza Koubek

28.3.2007 10:16

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist