Mazda slaví 40 let s motorem Wankel
3 fotografieMazda
Písty kroužící okolo stěn válce většina ostatních dávno zavrhla, ale Mazda v nich vidí budoucnost.
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
3 fotografieMazda
Písty kroužící okolo stěn válce většina ostatních dávno zavrhla, ale Mazda v nich vidí budoucnost.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Mám taký dojem, že ešte Lada robí nejaké wankely. Ale iba malé série a dávali sa len do policajných áut.
Hej, pokial viem tak do samary montovala wankely s vykonom 135 koni ale len pre policajtov, no neviem ci to este robia. Kazdopadne ak je wankel taky rizikovy a este ho aj vyrobia rusi tak to musi byt kazdy vikend v servise a o spotrebe ani nexcem vediet 😀
Nevim jestli je to skutecne pravda, ale rikalo se, ze ke kazde Lade s Wankelem dostanes jeste jeden motor. Kdyz se prvni pokazi, tak prumerne zrucny mechanik ho za par hodin vymeni, zabali vadny do krabice a posle k repasi. Takze jako stridas dva motory v jednom aute, jeden jezdi, druhej se repasuje.
Tyhle serie mela hlavne statni sprava a domu si je mohli koupit akorat papalasi.
Wankeluv motor zkousel vic automobilek, jeste v osmdesatych letech treba francouzsky Citroen. Dnes uz je to tusim jen Mazda a Lada. Tomu motoru od Lady bych ale rozhodne neveril a ani bych jej nechtel. Jak nemam rad japonske vozy, Mazda si me svou houzevnatosti a pristupem k wankelu ziskala…