Marcos krachuje. Už zase?!

Plán s ručně stavěnými sporťáky, poháněné motory V8 z Corvette, Angličanům nevyšel.

Kdysi slavný výrobce sportovních aut z Velké Británie vstupuje do nucené správy. Firma údajně dokončí rozpracované zakázky a poté rozdělí všechen svůj majetek mezi věřitele.

„Ani přes nezměrné úsilí našich zaměstnanců, dodavatelů a dealerů jsme bohužel nedokázali dosáhnout zisku, snížení nákladů nebo shromáždění kapitálu potřebného k tomu, abychom mohli setrvat v oboru“ konstatoval smutně výkonný ředitel Tony Stelliga.

Marcos přitom krachuje už podruhé. Společnost, která krátce po revoluci vystavovala i na autosalonu v Brně, poprvé zavřela brány v roce 2000. O dva roky později ji skupina nadšenců znovu vzkřísila, objevilo se několik zajímavých modelů jako TSO GT nebo TSO GTC.

Marcos naneštěstí není jediná britská automobilka s existenčními problémy. O neslavném osudu TVR jsme informovali v dostatečné míře, Damoklův meč visí i nad značkou Jaguar.

Že to jde i jinak, dokazuje Lotus, kterému se pod křídly malajské automobilky Proton vede když ne znamenitě, tak aspoň přijatelně.

autoweb.cz

12.10.2007 7:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist