Lightning GT – další elektrický supersport
11 fotografiíelektromobil
Nebo by se možná slušelo říct „první“, protože Tesla nemá ani polovinu výkonu nového anglického elektroděla.
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
11 fotografiíelektromobil
Nebo by se možná slušelo říct „první“, protože Tesla nemá ani polovinu výkonu nového anglického elektroděla.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Paráda, 700 koní, baterky který vydrží 12 let a dobijou se za 10 minut. To bych si nechal líbit zvlášť když to auto vypadá sqvěle. Myslím, že jestli má něco v budoucnu nahradit benzín, tak nikoliv diesel ale právě elektromotory. To musí bejt zátah jako bejk, vždyť stačí se projet tramvají, která je mnohem slabší a těžší a už tam cejtíte jak to krásně bere odspoda :-)))
na jedne fotce je jako vypln kola vetsi objekt, vypada to na zminovany elektromor, na dalsich fotkach ale uz kola vyplnuji kalsicke kotoucove brzdy… jak tedy?
btw: typicky anglicky design, cim odpornejsi a amatersky vypadajici, tim vic britsky.
lepsi nez sisaty ferrari, stale stejny porsche… audi co si spletes A3 s A8 a mohl bych pokracovat….. anglicky design mam rad:) Lotus Elise nic se tak krasne nesmeje:) Lotus Esprit jasne navrhl to spagetozrout ale po "Fejcu" (provedeny Stevensem)vypada jak auto:) TVR neco tak uzasnyho svet nestvori jako Tuscan, Sagaris, Grfith…. nebo minulost? XJ220,E-type, Lotus Elan, Elite….,
promin prestanu pac vsem co maj radi uta je jasny ze britove jsou ti co do toho davaj srdce…..
jj, srdce tam davaji, uznavam. jako kdyz si doma v kulne nekdo stavi svuj vysneny "bourak" a design lepi z ceho je po ruce. uznavam ze je to subjektivni, jen si neskromne narokuju pravo brat muj subjektivni pohled na vec jako referencni 🙂
design je vec vkusu, ale osobne tvrdim anglie ma nejhezci auta na svete ….
Jeste mne zaujala jedna vec, podle wiki ma vyhradni pravo na pouziti akumulatoru od Altair Nanotechnologies po dobu tri let jina automobilka a to Phoenix Motorcars z us.
Nevim,od kdy se jmenuje ta automobilka Lightning Car Company, každopádně tenhle model se před pár lety vyráběl ve velmi malé sérii jakožto Ronart Lightning s motorem (u britských maloseriovek velmi oblíbeným) Ford Cobra V8, který se stále dá vyrobit na objednávku.. ještě zajímavější je Ronart W152, což je dvoumístný roadster inspirovaný poválečnými závodními auty, postavený na podvozku starého Jaguaru se starým motorem stejné značky.. ohromná stylovka,stejně jako replika vozu Vanwall F1 ze stejné továrny.. viz http://www.ronart.co.uk
Nevím, nevím. Pokud bych uvažoval, že při ekonomické jízdě rychlostí 100 km/h spotřebuji za hodinu cca 25 kW energie(odpovídá asi 5 litrům nafty při 50% účinnosti vznětového motoru), pak na 400 km potřebuji kapacitu baterií cca 100kWh. A pokud bych těchto 100 kW chtěl z elektrické sítě odebrat během 10 minut, vychází mi při 380 voltech přibližně 1500 ampér. To abych si to dojel nabít radši přímo do elektrárny…