autoweb.cz > Zajímavosti o autech > Haló, tady velký šéf
Haló, tady velký šéf
„Dobrý den, u telefonu Bob Nardelli, generální ředitel společnosti Chrysler. Dovolujeme si Vás upozornit, že v zájmu zkvalitňování našich služeb může být tento hovor nahráván. Mohu se Vás zeptat, jak jste spokojen se svým novým vozem Dodge Caliber?“ Zní to jako aprílový žert, ale opravdu vám může volat šéf Chrysleru – pokud tedy žijete v Americe a vlastníte auto značky Chrysler, Dodge nebo Jeep.
Na tři stovky nejvyšších manažerů Chrysleru se totiž osobně zapojily do telefonického průzkumu spokojenosti, který je součástí programu Customer First (zákazník na prvním místě). Výjimku nemá ani vrcholové vedení: projektu se zúčastní výkonný ředitel Bob Nardelli, prezident Tom LaSorda a viceprezident Jim Press. „Všichni naši zaměstnanci musejí pochopit, že péče o zákazníky není věcí jednoho konkrétního oddělení – týká se to nás všech,“ vysvětluje Nardelli.
Manažeři navíc absolvují nejméně jednu směnu na zákaznické lince, kam volají stávající i potenciální zákazníci se svými dotazy.
autoweb.cz