Haló, tady velký šéf

Volá vám ředitel Jeepu, Chrysleru či Dodge? Nezavěšujte, možná to není vtip.

„Dobrý den, u telefonu Bob Nardelli, generální ředitel společnosti Chrysler. Dovolujeme si Vás upozornit, že v zájmu zkvalitňování našich služeb může být tento hovor nahráván. Mohu se Vás zeptat, jak jste spokojen se svým novým vozem Dodge Caliber?“ Zní to jako aprílový žert, ale opravdu vám může volat šéf Chrysleru – pokud tedy žijete v Americe a vlastníte auto značky Chrysler, Dodge nebo Jeep.

Na tři stovky nejvyšších manažerů Chrysleru se totiž osobně zapojily do telefonického průzkumu spokojenosti, který je součástí programu Customer First (zákazník na prvním místě). Výjimku nemá ani vrcholové vedení: projektu se zúčastní výkonný ředitel Bob Nardelli, prezident Tom LaSorda a viceprezident Jim Press. „Všichni naši zaměstnanci musejí pochopit, že péče o zákazníky není věcí jednoho konkrétního oddělení – týká se to nás všech,“ vysvětluje Nardelli.

Manažeři navíc absolvují nejméně jednu směnu na zákaznické lince, kam volají stávající i potenciální zákazníci se svými dotazy.

autoweb.cz

5.5.2008 10:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist