Gran Turismo 5: celý Nürburgring včetně počasí!
14 fotografiímotorsport
Další informace o chystaném simulátoru vypadají slibně.
930 koní v luxusu: Brabus uvádí nový tuning pro Mercedes-AMG S 63 E Performance
Nejlepší české silnice: Vybrali jsme, kde se nejlépe svezete
Pořádný doping pro Corvette. Nový tuning od Hennessey slibuje kompresor a až 700 koní
Škodu Fabii sedan kdysi postavilo i Porsche. Našli jsme auto, na které už všichni zapomněli
14 fotografiímotorsport
Další informace o chystaném simulátoru vypadají slibně.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
No já bych nejásal předčasně. Sice byla nepřímo potvrzena jízda v noci, ale o dynamické změně denní doby nebo dynamické změně počasí zatím nikdo nemluvil. Jinak se samozřejmě nemůžu dočkat. Kdyby alespoň nechali funkční Time Trial z přelomu roku, to mě bavilo. 370Z bylo vcelku zábavné vozítko a navíc jsem to chtěl dotáhnout dál než na 400. místo 🙂
na tom sem byl podobně… Se silničním 370Z jsem se dostal snad na 270 a pak jsem spadnul hluboko, závodní 370Z sem dotáhl ale jen někam k 690. místu. Takže žádná sláva
Zatím se žádný simulátor navyrovná skutečnému zážitku z Ringu . Můžete najet tisíce kol na PC doma v obýváku ale to co na vás čeká v pohoří Eifel je nenapodobitelné , Skutečná trať je opravdové zelené peklo ,neskutečná fyzická náročnost jízdy , vzrušující profil trati , stoupání a klesání , utažené zatáčky , rychlé pasáže , ta délka ! , atmosféra . Zahoďte levnou parodii a jeďte raději na skutečný Ring , je to super .
Tak to by snad měl každý motoristický fanoušek. Ale je dobré když tam člověk přijede, mít natrénováno :o)