-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Velký obdiv Fordu to co dokázal v marketingové strategii Kinetic Designu. Auta opravdu dostala šmrnc, dobré motory, super podvozky, stačí se podívat na nové Mondeo, S-Max, Galaxy, všechno jsou to auta za kterýma se člověk otočí.
Je to rodinná firma, rodina má většinu hlasovacích práv a tak si to nenechala zk… od manažerů, kteří nad sebou neměli prakticky žádnou kontrolu, jako GM a Chrysler a mysleli si, že jejich stromy rostou do nebe a předháněli se v nabubřelosti.
Mám Ford rád, po několika letech jsem se k němu vrátil, dokonce mám teď doma dva (jeden služební) a tak doufám, že se udrží (tahnou dluhy z minulosti).
V Evropě mi v nabídce chybí špičkové auto – o třídu nad Mondeem a s většími motory a pořádný sporťák, jako Mustang. Ale chápu, že jsou opatrní a nechtějí dopadnout jak VW s Phaetonem. To snad dřív měl plnit Jaguar a Volvo, ale jejich integrace se moc nepovedla, nechali jim moc autonomie – narozdíl od Ameriky, kde se Ford, Mercury a Lincoln prodávají pod jednou střechou a technicky jsou auta skoro shodná. Teď je S-Max s 2,2 TDCi v Evropě vrcholem.
Souhlasim, je videt, ze mate prehled, ale myslim, ze Ford cekaji ted dobre casy… a konecne doufejme, poradne silne globalni modely, ktere trh chce. Fiesta slibne zacala.
Taky jsem mu přispěl