Ferrari 4×4
Ferrari
Ne, nelekejte se, žádné luxusní SUV se na Fioranu netestuje. Ferrari ale vyvíjí systém pohonu všech kol pro své sportovní vozy.
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
Ferrari
Ne, nelekejte se, žádné luxusní SUV se na Fioranu netestuje. Ferrari ale vyvíjí systém pohonu všech kol pro své sportovní vozy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechápu, proč už to dávno nikdo nedělá. Kolik lidí řeší dilema jestli pořídit zadokolku nebo čtyřkolku… Do terénních aut se přiřazování pohonu předních kol montuje nejméně od třicátých let, ale žádné sportovní auto ho nemá. Kolik hospodských debat na tohle téma už proběhlo… Ale čekal bych to spíš od BMW.
Jo, byla by to pecka, ale taky to bude pekne drahy. Ten E-diff, nebo jak se to menuje funguje, tak proc by to tak nemelo zustat. Kdyz chce nekdo ctyrkolku, nebude mit ferrari…
Ferrari 4×4 …to už rovnou rabujte kostely a topte antickejma rukopisama, a co takhle Porsche TDI, nebo SUV Lamborgini (no to s Lamborgini berte s rezervou VW/Audi by takový zhovadilosti bylo klidně schopný)
Ferrari už nikdy nebude jako dřív …ten pohon všech kol jim sebere tak 70% řidičský přitažlivost a vybroušenosti ….prostě toho proč tam ten kůň na kapotě je:(((