Ferrari 4×4
Ferrari
Ne, nelekejte se, žádné luxusní SUV se na Fioranu netestuje. Ferrari ale vyvíjí systém pohonu všech kol pro své sportovní vozy.
Italové odhalují první fotky nového luxusního SUV, rozpočet na Kodiaq vám stačit nebude
Dacia má netypický výfuk jako americké muscle cary, nezní vůbec špatně
Nürburgring prohlubuje spolupráci s Goodyearem jako svým „oficiálním partnerem“
Nejvyšší zůstatkovou hodnotu si udrží korejský hatchback, předčí Scalu i Golfa
Auta jsou pro mladé lidi stále důležitější, cítí se v nich bezpečněji
Test BMW M440i xDrive Coupé: Překvapivě rychlé, dokonale pohodlné
Španělé ukázali brutální SUV s unikátním motorem, kterým zadupe Kodiaq RS do země
Vyrazte do přírody kolem Pohořelic, kde Baťa kdysi pěstoval tabák
Ferrari
Ne, nelekejte se, žádné luxusní SUV se na Fioranu netestuje. Ferrari ale vyvíjí systém pohonu všech kol pro své sportovní vozy.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Nechápu, proč už to dávno nikdo nedělá. Kolik lidí řeší dilema jestli pořídit zadokolku nebo čtyřkolku… Do terénních aut se přiřazování pohonu předních kol montuje nejméně od třicátých let, ale žádné sportovní auto ho nemá. Kolik hospodských debat na tohle téma už proběhlo… Ale čekal bych to spíš od BMW.
Jo, byla by to pecka, ale taky to bude pekne drahy. Ten E-diff, nebo jak se to menuje funguje, tak proc by to tak nemelo zustat. Kdyz chce nekdo ctyrkolku, nebude mit ferrari…
Ferrari 4×4 …to už rovnou rabujte kostely a topte antickejma rukopisama, a co takhle Porsche TDI, nebo SUV Lamborgini (no to s Lamborgini berte s rezervou VW/Audi by takový zhovadilosti bylo klidně schopný)
Ferrari už nikdy nebude jako dřív …ten pohon všech kol jim sebere tak 70% řidičský přitažlivost a vybroušenosti ….prostě toho proč tam ten kůň na kapotě je:(((