EU už nechce zničit trh sportovních aut. A limuzín. A velkých SUV. A…
Zajímavosti o autech
Debata o snižování emisí na půdě Evropské komise díkybohu nabírá věcnější charakter.
Voyah dream nabídne luxusní svezení a překvapivé zrychlení. Nejvíce šokuje ale vizuálem
Jak funguje bezdušová pneumatika? Video odhaluje neviditelnou práci na silnici
Häkkinen prodává unikátní hypersporťák. Šampion Formule 1 dá kupci i speciální zážitek
Škoda Kamiq Monte Carlo se zalíbí hlavně obyčejným lidem, jejichž srdce tíhne k motorsportu
Cupra Formentor představuje lovebrand, kterým svou osobnost posunete na jinou úroveň
První seznámení s novou Škodou Kodiaq: Potěší nejsilnější diesel a naladění podvozku
Stopadesátka na českých dálnicích? Jen na zlomku úseků a s omezeními
Zajímavosti o autech
Debata o snižování emisí na půdě Evropské komise díkybohu nabírá věcnější charakter.
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Komerční prezentace
Že by konečně někdo v EU dostal rozum? Je přece jasný, že velká auta s velkými motory jsou vzhledem k poměrům výkon/emise nebo objem motoru/emise ekologičtější. Jsem rád, že rozumní lidé nechali vykřičet všechny ty zasr..é komunisty a přišli s vlastními argumenty.
kazdopadne, ked nekdo najezdi s 911 50t.km a prevazne sam, a nekdo s GP 100t.km s priemrnym obsadenim auta 1.5 az 2, tak neni o cem diskutovat. Proste prehnane silne auto je neekologicke bezohledu na ty vase zazracne vypocty.
A kdes přišel na to že by měl někdo jezdit v 911 sám a v GP ve dvou?
To sem si prosim dovolil odhadnut. Skusim trosku odvaznejsi odhad: 911 – 1.23 osoby; GrandePunto – 1.87 osoby :-). Moze byt? Alebo snad naopak? Sak ked sme tady seci taky matematici, potrebujeme nejake konstanty, ne? Treba bulharske. Len mi nejde do hlavy, jak si nekdo moze myslet, ze porsche je v podstate ekologickejsi jak punto. Ale to nic nemeni na tem, ze carrera je (podla mna) najlepsi auto na svete.
Tam ale nikdo nepsal že Prosche je ekologičtější než Punto…jinak pro mě je 911 tak nej
hm, zato ta tvoje felície vyprodukuje na 100km tolik sraček a zplodin, jako 5 carrer na 200km
to su kecy toto. To mozno ta tvoja felda, ale musis ju podpalit.
Neekologický jsou desítky milionů provozovaných malých mrdek. Povolme naopak jen velká auta s šestiválci, ostatní zakázat, absolutně zbyde v ovzduší jen zlomek dnešních emisí… Tak teď nevím co je stupidnější….
No tie vypocty su sice spravne ale v praxi neuplatnitelne.Jedine ze by v silnych a tazkych autach mali zazracne tlacitko pomocou ktoreho sa vykon motora znizi na spominanu hodnotu. No a pokial nepocitame so systemom vypinania valcov pri nizkom zatazeni tak o inom sposobe neviem. Jedine sa vratit k motoru pracujucom na principe nahodnych vybuchov a la Trabant v ekologickejsom vydani 🙂