15521.jpg

Corvette ZR-1 se šestiválcem?

General Motors

V zákulisí se šušká, že příští Corvette ZR-1 bude mít o dva válce méně.

Diskuze

6 komentářů

    jiri

    Corvette bez velkoobjemoveho osmivalce nevi Corvette

    McZerro

    presne tak!!! z technickeho hlediska je lepsi udelat nizkoobemovy vysokootackovy motor => mensi vaha, lepsi ovladatelnost, mene dimenzovane napravy, mene dimenzovana prevodovka, spojka…. vsechno se podepise na vaze, ale tohle at si delaj u porsche, MY CHCEME RACHOT!!!

    Pietor

    Vis u porsche to nedelaji schvalne.. kdyz se podivas do historie tak morot u 911 byl mam takovy dojem 2.0… jim to stacilo.. na tu dobu to melo kolem 170 koni a pohoda… A navic ja si myslim ze by porsche dalo do modelu 911 i osmi valec jenze jak by ho tam asi meli dat? klasika je klasika…

    Ja jen nechapu ty ekology kdyz sportovnich aut se vyrobi oproti seriovych plecek o mnoho mnoho mene tak proc je chcou omezovat…zivotni prostredi to ovlivni jako plivnuti do more..

    At se ti zeleni zameri na tovarny leteckou dopravu az to udelaji tak udelaji dobre… Vzdyt emise z aut delaji 0,1% celkovych emisi na svete… Nejvetsim znecistovatelem jsou jiz zminene tovarny a letadla….!!!!

    petr

    hlavne nechapu proc chteji snizovat emise u auta, ktereho se vyrobi pak kusu . . radej by se meli zacat starat o letadla a kourici avie a podobne, i kdyby mela vette emise CO2 100g/km , tak je to uplne bagr

    traktorista

    hňa hňa, politicky nekorektní, chrastítko

    jazdec

    doteraz som vahal.. uz nevaham. idem do vette.. sice do základneho osemvalca..ale ma 437 koni a je to poctivy kus zeleza. Sestvalec nech si strcia do pi..bodka

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist