Co týden dal: první test Audi R8

Mezinárodní novinářská prezentace nového supersportu z Ingolstadtu je na seznamu akcí, na nichž jsme nebyli a pěkně nás to.... mrzí, opravdu vysoko.

Pondělí
Ferdinand Piech je opět v sedle a staré časy se vracejí. Jestli chcete být pořádný magnát, musíte skoupit všechno, co se dá.

Na druhou stranu: kdyby všechny automobilky světa patřily Volkswagenu, nestalo by se tohle.

Přinejmenším posledních deset let je Subaru v otázkách designu naprosto bezradné. Učiní tomu přítrž nová Impreza?

Přítrž nadvládě německých značek v segmentu luxusních sedanů určitě neučiní Honda Legend. Jsme z ní docela na rozpacích. Ne že by byla špatná, to ne. Ale všichni jsme čekali, že bude tak nějak lepší.

Úterý
Snad nám Honda udělá radost aspoň novým Civikem Type-R. Když nic jiného, měl by být spolehlivý – na rozdíl od Kii Carnival.

Nový šéf Volkswagenu to vzal z gruntu a vrátil designérům prakticky všechno, co v poslední době namalovali.

Některým lidem se holt nezavděčíte. Kromě Winterkorna je starý protiva i německý ministr dopravy, který si dovolil kritizovat ušlechtilé záměry EU.

Středa
Jak často přichází na svět nový supersport? A jak často stojí za jeho vznikem značka, která si vybudovala proslulost kvalitními, leč nudnými sedany? Přečtěte si exkluzivní první test Audi R8 a zjistěte, jak moc doslova máte brát ty řeči o soupeření s Porsche 911.

Samozřejmě, pokud to se sportovním ježděním myslíte vážně, potřebujete úplně něco jiného než Audi. Potřebujete RoadRazer.

I mezi zarytými milovníky aut jsou ovšem tací, kdo se raději jen dívají. Ty bude zajímat soutěž Peugeot hledá (designérskou) superstar. Nebo jak se to jmenuje.

Čtvrtek
Ten třetí se hodí leckdy, nejen při mariáši. Patříte-li k lidem, kteří upřednostňují kvantitu před kvalitou i v soukromém životě, možná sníte o autě, které by vám dovolilo mít obě partnerky (nebo, ehm, partnery) hezky vedle sebe. O jednom bychom věděli.

Tři mušketýři nebyli čtyři, nýbrž dva. Znáte tuhle hříčku ze Saturnina? Chrysler Voyager je na tom podobně. Teoreticky má tři až čtyři hvězdičky v testu Euro NCAP, ale prakticky jednu.

Pátek
Máte-li pocit, že vašemu životu může dát smysl pouze chevrolet olepený logy závodu Indy 500, gratulujeme: dočkali jste se.

Ve firmě Louis Vuitton patrně trpěli pocitem, že jejich životům může dát smysl pouze Aston Martin, tak si ho koupili. Ne jeden, co vás nemá. Celou automobilku.

Tak utrácejí praví boháči. Rozumí se samo sebou, že při podpisu smlouvy je třeba správně vonět.

Jste-li zaměření spíše prakticky, odřekněte si každý měsíc jeden parfém Bugatti a po roce budete mít nastřádáno na plně vybavené Volvo V70.

Jirka Červenka

2.2.2007 9:10

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close

TOPlist