18160.jpg

Budoucnost Lamborghini: dieta a žádný manuál

Lamborghini

Nové modely Lamborghini přijdou o spojkový pedál a zhubnou.

Diskuze

11 komentářů

    Falta

    Sorry chlapy reklama mi normálně nevadí, ale že se mi teď před textem objevuje MOBILNI SILENSTVI a neda se to ani cist, to uz je trochu moc…

    CJ

    Suhlas, ta agresivna reklama lezie na nervy a obmedzuje to, preco na tento web chodime…

    RedBaron

    To snad není pravda. Chápu, že na automaty přechází automobilky jako Mercedes ale pravověrné sporťáky bez volby manuální převodovky? Kde to jsme?

    milan

    Myslim ze clanek ti vcelku jasne objasnil jaky je stav veci,tak cemu se divis? Vzdyt i u Ferrari je manual v opozici. Zakaznici proste davaji prednost sekvenci a automobilky na to reaguji. Jestli ucetni rekli ze manual na sebe nevydela nikdo s tim nic nenadela,prachy jsou vzdy az na prvnim miste.

    Sklenk@

    pánové, ale řekněme si na rovinu, kde z nás dokáže řadit fofrklackem rychlejš než 2spojková převodovka 🙂

    karel

    Pánové a řekněme si na rovinu, kdo z Vás (nepočítám závodní jezdce, nebo majitele již třetího supesportu v průběhu posledních 10 let) se dokáže rozjet s motorem o výkonu přes 500 koní přes spojku, aniž by buď podtáčel motor, nebo radikálně zkrátil životnost spojky jejím přehříváním a nebo případně (pro ty odvážnější, kteří se nebojí spojku pustit když se přehřívá) aniž byste upálili polovinu dezénu z pneumatik (pravda Lambo je čtyřkolka, a tam je to méně pravděpodobné) ….zkoušeli jste to někdo???

    Tom

    Neplatí tohle u závodních speciálů, který do 4000 otáček nemaj skoro žádnej krouťák? Já myslel, že tyhle civilní auta maj jakž takž kroutící moment i u nižších otáček a dá se s tím jezdit celkem normálně.

    michal5763

    Přesně tak, desetiválec nemá žádný krouťák… civilní Superleggera nemá odspod žádný zátah, to je k vzteku…

    tRISk

    😀 ja bych to rekl jinak.. panove.. kdo z vas uvazoval v nejblizsi dobe o koupi Lamba s manualem?…. 😀

    jimm

    ještě jinak.. Kdo z Vás uvažoval o koupi Lamba? 🙂

    RedBaron

    Ale o to tady vůbec nejde. Jenom tím, že máš k dispozici spojkový pedál, komunikuješ s převodovkou v autě o sto procent líp. Je na tobě, jak ji necháš proklouznout, jak rychlý nebo pomalý bude start, jestli bude trhaný nebo plynulý, jestli si chceš pomoct utrhnout kola jemnným vyšlápnutím spojky v zatáčce. Řadil jsi někdy?

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist