-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
-
Toyota odmítá rychlý konec dieselu. Chystá unikátní technologii ke změně barvy karoserie
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
co se to s tima bavorákama dneska deje
LOL nisto aby udelali auto pro nadsence udelaj auto pro nemyslici kreteny 😀 k čemu je dobre X5 M ? 😀 to jako pro nekoho kdo si bude chtit uzit jizdu s 2t kravou ? 😀 dyt je to vevnitr mensi nez klasicka 5 a jeste je to drazsi 😀 no nic nebu jim dotho kecat nehapu to 🙂
ale priznam se ze vetsi smysl mi dava M3 CSL než X5 M
Tak to je nestesti… pamatuji si, jak divize M nechtela udelat M7 kvuli tomu, ze z takove "kravy" nic sportovniho udelat nejde, a oni ted delaji X5 M a X6 M 🙁 Ach jo… 🙁
To bude tím, že dnes jsou v módě SUV a crossovery "sportovního charakteru", sice to sporťáky moc nejsou, ale jedou často líp než nějaký obyč. sedan… Trh si žádá něco, tak je nutno mu to nabídnout – stejně tak se zachovalo Porsche s modelem Cayenne a jaký měli najednou zisky a mohli dále vyvíjet např. jinak ne moc výdělečnou GT2 apod.
No jo, jenze jak pises, Porsche udelalo chytry tah a diky tomu ted dela lepsi sportovni auta nez driv. Jenze X5 je na trhu dele nez Cayanne (jestli se nepletu), da se predpokladat, ze vydelala i vic, vyvoj stal pravdepodobne min (motory dostala prakticky z jinych modleu – jestli se zase nepletu… ;)) a timpadem by BMW melo mit mooooc penez na vyvoj M3 CSL, M1 apod. Kdo vysvetli tohle? A keci o cilovych skupinach… vsichni dnes vi, ze vyrobou sportovniho auta si automobilka udela skvele jmeno a je to reklama. I kdyz o aute zakaznik neuvazuje, muzou stoupnou jeho sympatie k znacce jako celku, nebo modelove rade…
Jenže v konečným důsledku je jedno, jestli sympatizuji s Lamborgini nebo Ferrari – jde o to, které si koupím – automobilka za to má peníze a ne malý i na servise, navíc pak jsou doporučení známým, ti se mě budou snažit "dohnat" a taky si ho koupí. Není to navíc jednoduchá problematika – třeba BMW jen čeká, až bude trh v jiném rozpoložení (teď je rel. nová Audi R8 a plno jiných, až ta vlna zájmu o ně upadne, tak třeba M3 CSL vypustí) – problematika marketingu a tahů na trhu je tak komplexní a složitá, že jen výčet faktorů které ovlivní chování by dal na pořádný seznam, tudíž bych do této problematiky nechtěl moc zabřednout.
Takhle marketéři vůbec neuvažují. Pokud zrušili CSL, tak si předem udělali analýzy, kdy se jim vyplatí vypustit tento model na trh. A pravděpodobně shledali, že není čas plýtvat časem divize M na špičkový model, kterého se prodá 10x méně než SUV M-Power.
Obávám se, že myslí dobře – já, být zaměstnán v marketingovém oddělení BMW, tak bych taky dal spíše zelenou takovéhle bedně kytu, než něčemu pro opravdové nadšence, protože tyhle popelnice prostě dneska frčí a debilů, co vyhodí 3 mio za tohle je víc, než kolik by jich koupilo například M3 CSL, ostrého einsera nebo dokonce supersport…:(
PŘESNĚ TAK, PŘEEESNĚĚĚĚĚĚĚ TAK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
Nechápu k čemu do baráku SUV. Možná k tomu že někdo potřebuje sem tam prasit v terénu ale jinak to nechápu.. Sou dražší,víc žerou, těžší, pomalejší, hůř ovladatelný než klasický sedan nebo podobně. Tak proč sport-SUV? Stejně normál sedan nabídne mnohem lepší zážitky za volantem. Podle mě je to jen pro ocasy co nevědí co s prachama a o sportovnosti SUV se dočetli z firemního katalogu kde se jeví jako obratný kupéčka… Nemá to smysl, jako byjste s bernardýna dělali chrta. Tfuj
a jeste byva casto uvnitr mene mista (teda az na misto nad hlavou, ale dodnes nevim k cemu to je dobry)
Dve veci ma napadajú – sú bezpečnejšie, pri kolízii s bežným autom majú jednoznačne navrch, to sa uprieť nedá a sú vhodnejšie na "kvalitné slovenské cesty" –
mám Ibizu a škrabnúť spodok sa mi "darí" dosť často, napr. Bratislava je veľmi hrboľatá a deravá…
Co je na tom vhodnějšího na děravé cesty? Světlou výšku to má přinejlepším stejnou, jako tvoje Ibiza a komfort? Pcheh…víš, jak ten podvozek bude muset být tvrdý, aby to vykompenzovalo principielně měkčí karoserii, vysoké těžiště a hmotnost atakující kamion?
Zkus X6 se 4.4 twin turbo, pochopis proc. Je lepsi nez Porsche. Na kupe ala 3ka nikdy mít nebude samo, ale rověnž smazává těžkopádnost SUV.
Co se to děje zrušeno M3 CLS a místo toho X5M a X6M? Ještě začne ferrari dělat SUV TDI a je to konec. Kam to ty automobilky jdou za chvíli jestli bude potřeba trhu tak si budu muset udělat řidičák na skupinu C abych se vešel do hmotnosti a potřeby prodejců mi prodat vetší auto. Ach jo staré dobré časy jsou asi ta tam.
To uz sou davno, tos trochu zaspal. A je zbytecny to furt nekde psat.
Rohlík nemá žádnou výživovou hodnotu a prodává se nejvíc. SUV nemá žádnou hodnotu pro řidiče a vydělá se na něm nejvíc .
SUV=ROHLÍK