16694.jpg

BMW oznámilo ztrátu

BMW

Mnichov v prvním čtvrtletí 2009 prodělal kalhoty.

Diskuze

12 komentářů

    RedDwarf

    Mám z toho smíšené pocity, najednu stranu je mi líto, že moje oblíbená automobilka je ve ztátě, ale na druhou stranu, co za poslední modely předvádí, jsem "rád". Uvidíme řekl slepej.

    sef

    Co predvadi? Zas nejakej pan chytrej. Me se napr. soucasna produkce BMW velmi libi a fandim jim. Viz. napr. fotka nove 7er u clanku. Nadhera

    Lookyn

    myslim, že RedDwarf neměl na mysli ani tak designovou stránku, to je věc každýho jedince, ale třeba to, že pomalu ale jistě ztrácej punc automobilky s autama pro řidiče… myslim, že jde hlavně o zrušení projektu odlehčený M3 a naproti tomu nacpání na trh X5M a X6M, to sou fakt obludný výmysly…

    Petr

    Jistě M3 nebo 330i nebo 135i není auto pro řidiče … na co chlapci z té te nové produkce máte, že tu pláčete, co BMW dělá? Kdyby BMW dělalo jenom auta pro řidiče profesionály jako jste vy, tak už dávno padlo. Jo a X6 M je velice špatné auto … lepší než GTS od Porche … nebo nová Z4 to taky není vůbec dobrý auto :D.

    Kdyby v BMW udělali M3 CSL, tak páni redaktoři a pár rádobychytrých čtenářů by si ruce utleskali, ale ani jedne z nich by si CSL nekoupil :D. Vy byste měli dobrý pocit a BMW díru za pár set miliónů Euro.

    BMW je v rámci kategorie prémiovek nejlevnější potěšení a portfolio automobilky je odrazem doby a různých dementních omezení "odborníků" na životní prostředí jako Stavros Dumas.

    garfielld

    o tom mluvíš jak kdyby ty peníze šli z tvojí kapsy? btw kdyby si aspon soudně přiznal že BMW už neni ta sportovní značka co bejvala a ted než začneš skřípat zubama, tak dodám, že tenhle problém maj snad všechny automobilky co vyrábí civilní auta, Ferrari, Lambo atd nepočítám, téměř všechyn automobilky maj problém s nadváhou která jde ruku v ruce s normama na bezpečnost, bohužel

    Petr

    To neni zadny problem … problem to je v momentu, kdy auto chci na seriozni zavodeni. M3 e30 ikona vsech jak se zda je neprekona na okruhu ani pomalu ani Focus s 2l. Opevovani starych aut vazicich tunu je bezpredmetne…ano je s nima zaba a jsou velmi dobre ovladatelne, ale kdo by chtel v takovem aute jezdit kazdy den? Totalni fanda …

    Pro me je ikonou dokonalosti M3 CSL, ale rovnez vim, ze na bezne jezdeni jsem si vybral mnohem tezsi non CSL se vsim komfortem. Nove bavoraky jsou skvela auta … design nekdy neni uplne to prave orechove, ale pokud se tyka jizdnich kvalit a motoru stale nevidim zadnou znacku, ktera by poskytovala vice … v dane cenove samozrejme

    Kyle

    Ubrat pár metráků hmotnosti otesánků, vyházet několik nesmyslných elektronických pomocníků šoféra, tím pádem i pár kilometrů kabelů a nesmyslných displejů zbytečný elektroniky? Tím by se snížila cena, milovníci života v reálným světě bez Matrixu by byli nadšeni a mohlo by bejt zase dobře.

    Johny.Rico

    A pak bude BMW po odebrání všech pomocníků soupeřit s Daciou, ne? 😀

    Mike

    Zrušit SUV, zaměřit se na sportovní limuzíny a kvůli emisím na malý vozítka jako Isetty… Vždyť to byla právě Isetta která po válce byla tak oblíbená, když lidi neměli peníze….

    Petr

    Marketéři od BMW jsou debílci … normálně za nima zajeď a udělej jim školení.

    traktorista

    co me tesi je, ze si na drsnaka nemusim hrat, kdyz budu chtit tak pujdu do posky a nemusim o tom nikomu rikat. Delam to pro sebe

    MAR

    největším trhem není USA ale Evropa, dokonce i v samotném Německu se v 1Q 2009 prodalo více aut BMW než v USA.

Zpět na článek

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist