-
Nové Lamborghini Huracán SVJ je posledním ryze spalovacím supersportem značky. Nástupce bude hybrid
-
Staráte se o mytí podvozku vašeho vozu? Tohle jsou důvody, proč to nezanedbat
-
BMW odhaluje další evoluci projektu Goldfisch. Vlajková limuzína měla mít motor V16
-
Vyzkoušeli jsme rodinný kombík, který strčí Octavii do kapsy jejími vlastními zbraněmi
-
Ameriky za pár šupů: Co si můžete koupit za maximálních 250 tisíc?
-
Parkování podélné, kolmé, šikmé, ve druhé řadě, v jednosměrce. Jak je to vlastně správně?
Čtěte dále
-
-
Soutěž Auto pro Zdravotního klauna pokračuje: děti letos navrhnou…
Komerční prezentace
Jedete do zahraničí? Co si rozhodně musíte zkontrolovat?
Komerční prezentace
Nejvhodnější doba na nákup nového auta je právě teď
Komerční prezentace
Chraňte sebe i svůj vůz s havarijním pojištěním
Komerční prezentace
Mám z toho smíšené pocity, najednu stranu je mi líto, že moje oblíbená automobilka je ve ztátě, ale na druhou stranu, co za poslední modely předvádí, jsem "rád". Uvidíme řekl slepej.
Co predvadi? Zas nejakej pan chytrej. Me se napr. soucasna produkce BMW velmi libi a fandim jim. Viz. napr. fotka nove 7er u clanku. Nadhera
myslim, že RedDwarf neměl na mysli ani tak designovou stránku, to je věc každýho jedince, ale třeba to, že pomalu ale jistě ztrácej punc automobilky s autama pro řidiče… myslim, že jde hlavně o zrušení projektu odlehčený M3 a naproti tomu nacpání na trh X5M a X6M, to sou fakt obludný výmysly…
Jistě M3 nebo 330i nebo 135i není auto pro řidiče … na co chlapci z té te nové produkce máte, že tu pláčete, co BMW dělá? Kdyby BMW dělalo jenom auta pro řidiče profesionály jako jste vy, tak už dávno padlo. Jo a X6 M je velice špatné auto … lepší než GTS od Porche … nebo nová Z4 to taky není vůbec dobrý auto :D.
Kdyby v BMW udělali M3 CSL, tak páni redaktoři a pár rádobychytrých čtenářů by si ruce utleskali, ale ani jedne z nich by si CSL nekoupil :D. Vy byste měli dobrý pocit a BMW díru za pár set miliónů Euro.
BMW je v rámci kategorie prémiovek nejlevnější potěšení a portfolio automobilky je odrazem doby a různých dementních omezení "odborníků" na životní prostředí jako Stavros Dumas.
o tom mluvíš jak kdyby ty peníze šli z tvojí kapsy? btw kdyby si aspon soudně přiznal že BMW už neni ta sportovní značka co bejvala a ted než začneš skřípat zubama, tak dodám, že tenhle problém maj snad všechny automobilky co vyrábí civilní auta, Ferrari, Lambo atd nepočítám, téměř všechyn automobilky maj problém s nadváhou která jde ruku v ruce s normama na bezpečnost, bohužel
To neni zadny problem … problem to je v momentu, kdy auto chci na seriozni zavodeni. M3 e30 ikona vsech jak se zda je neprekona na okruhu ani pomalu ani Focus s 2l. Opevovani starych aut vazicich tunu je bezpredmetne…ano je s nima zaba a jsou velmi dobre ovladatelne, ale kdo by chtel v takovem aute jezdit kazdy den? Totalni fanda …
Pro me je ikonou dokonalosti M3 CSL, ale rovnez vim, ze na bezne jezdeni jsem si vybral mnohem tezsi non CSL se vsim komfortem. Nove bavoraky jsou skvela auta … design nekdy neni uplne to prave orechove, ale pokud se tyka jizdnich kvalit a motoru stale nevidim zadnou znacku, ktera by poskytovala vice … v dane cenove samozrejme
Ubrat pár metráků hmotnosti otesánků, vyházet několik nesmyslných elektronických pomocníků šoféra, tím pádem i pár kilometrů kabelů a nesmyslných displejů zbytečný elektroniky? Tím by se snížila cena, milovníci života v reálným světě bez Matrixu by byli nadšeni a mohlo by bejt zase dobře.
A pak bude BMW po odebrání všech pomocníků soupeřit s Daciou, ne? 😀
Zrušit SUV, zaměřit se na sportovní limuzíny a kvůli emisím na malý vozítka jako Isetty… Vždyť to byla právě Isetta která po válce byla tak oblíbená, když lidi neměli peníze….
Marketéři od BMW jsou debílci … normálně za nima zajeď a udělej jim školení.
co me tesi je, ze si na drsnaka nemusim hrat, kdyz budu chtit tak pujdu do posky a nemusim o tom nikomu rikat. Delam to pro sebe
největším trhem není USA ale Evropa, dokonce i v samotném Německu se v 1Q 2009 prodalo více aut BMW než v USA.