Porsche 911 Targa nově

Devětsetjedenáctka se skleněnou střechu přijala stejné funkční i designové změny, jaké nedávno potkaly standardní model.

Mezi fanatiky Porsche zatracovaný, ale u části cílové skupiny nesmírně oblíbený mezistupeň mezi kupé a kabrioletem prodělal stejnou omlazovací kůru jako, ehm, kupé a kabriolet. Porsche 911 Targa 4 je tedy nově poháněno přímovstřikovým boxerem 3,6 l o výkonu 345 koní, zatímco Targa 4S má v zádi šestiválec také s přímým vstřikováním, ale o objemu 3,8 l a výkonu 385 koní.

Stejně jako dosud je i omlazená Targa nabízena výhradně s pohonem všech čtyř kol – odtud číslovka 4 v modelovém označení obou verzí. Jde ale o nový systém, který vychází z pohonu verze 911 Turbo a umí poslat celých 100 procent výkonu na zadní kola. Řekl tady někdo „drift“? V nabídce příplatkové výbavy samosebou neschází ani nová dvouspojková převodovka PDK.

Zvenčí novou Targu poznáte podle LED denní světel vpředu a svůdně zaoblených boků, které jsou teď o 44 mm širší. Skleněná střecha zůstává nezměněna, až na jeden drobný detail: roletku proti slunci už nemusíte zatahovat ručně, posouvají ji elektromotorky.

Ceny pro český trh nebyly zatím zveřejněny, takže jen pro ilustraci: stávající Porsche 911 Targa 4 stojí 2 478 000 Kč, silnější Targa 4S pak 2 751 000 Kč.

autoweb.cz

30.7.2008 5:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist