Mini spouští v USA radikální kampaň

V reklamní kampani se ptá motoristů, jak jsou jejich auta zábavná ve vztahu k životnímu prostředí.

Nové Mini je velmi povedené auto: ať už vlastníte základní Mini One nebo nejnabroušenější Mini Cooper S JCW, vždycky si užijete moře zábavy za relativně snesitelný peníz. Nyní výrobce reaguje na hysterii kolem globálního oteplování vtipným sloganem.

Jistě si pamatujete na rozsáhlou světovou kampaň „What’s Your Carbon Footprint?“. Na jedné webové stránce si můžete spočítat, jaký je váš oxidouhelnatý otisk, tedy kolik vypouštíte emisí CO2 a jak jste na tom v průměru k dané lokalitě.

Mini nyní v USA spouští reklamní kampaň „What’s Your CarFun Footprint?“ Ptá se zákazníků, jakým autem jezdí, a ukáže jim, jak je na tom se zábavnou jízdou ve vztahu k životnímu prostředí.

Nejlepší bude, když si otevřete stránky www.carfunfootprint.com a podíváte se, jak si vaše auto stojí v průměru a v porovnání s Mini. Potřebujete k tomu sice aspoň základní znalost angličtiny, ale i bez ní nebude problém porozumět jednotlivým údajům.

autoweb.cz

11.8.2008 5:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist