E-Go Revolt: Ruský supersport

Rusové budou mít vlastní supersport, jen by to při jeho návrhu chtělo víc fantazie.

Jedna ruská konstrukční kancelář se rozhodla postavit si vlastní supersport. Jeho název E-Go Revolt by mohl napovídat cosi o elektromotorech a dobíjení baterií, ale není tomu tak.

Pod skořepinovou kapotou je třílitrový šestiválec se dvěma turby, který posílá skrze šestistupňovou převodovku na všechna kola 550 koní. Nepřipomíná vám celkový design něco? Jestli se vám na mysl krade Mitsubishi 3000 GT, nemýlíte se. Z něj je použit jak podvozek, tak právě motor a převody. Vše bylo ale důkladně přepracováno, aby se vyhovělo požadavkům náročných zákazníků. Podvozek je tak aktivní vzduchový a také brzdy snesou tu nejpřísnější kritiku, neboť se jedná o ventilované kotouče se šestipístky vpředu a čtyřpístky vzadu. Kola o rozměru 19“ dodala japonská firma Work, na ta zadní se pak obouvají salámy o rozměru 325/30 R 19.

V interiéru se prý připravuje jedna zajímavost, dotykový displej uprostřed volantu, přes který bude možné ovládat všechny funkce vozidla včetně úpravy mapy řídící jednotky motoru, nastavení tlumičů nebo rozsvěcení světel a stahování oken. Nejsme si však jisti, kam bude umístěn airbag. Je ale dost dobře možné, že se výrobce drží starého ruského hesla „nás mnógo“ a žádný vzduchový vak se instalovat nebude.

Jenom se nemůžeme ubránit pocitu, že Rusům chybí při stavbě aut fantazie. Předek vypadá jako kříženec mezi Ferrari 360 a Mitsubishi 3000 GT, zatímco zadek je jasné Maserati 3200. Aspoň se ale nedá konstruktérům upřít snaha pustit se do vlastního auta.

autoweb.cz

24.10.2008 5:00

Čtěte dále

Chcete získávat nejnovější informace ze světa automobilů?

Přihlaste se k odběru našeho newsletteru vyplněnímVaší emailové adresy:

Chyba: Email není ve správném formátu.
OK: Váš email byl úspěšně zaregistrován.

*Newslettery vám budeme zasílat nejdéle 3 roky nebo do vašeho odhlášení. Více informací na mailové adrese: gdpr@autoweb.cz

TOPlist